AHLAN BIKUM/ SELAMAT DATANG

Produk Ikhtiar Rawatan Berkaitan Masalah Gangguan Makhluk Halus dan Penyakit Fizikal. Hakikatnya kita berikhtiar dan DIA jua menyembuhkan. Pertanyaan/ Tempahan : Ust Rosdi 016-958 5423/ 018-245 3824; email: terapialbayt@gmail.com.

SABUN AL-BAYT; SABUN BELIREH

Ikhtiar Rawatan Masalah Gangguan Makhluk Halus dan Masalah Kulit Sensitif menggunakan Sabun al-Bayt dan Masalah kebotakan Kecil, Rambut Gugur, Bau badan/ Ketiak menggunakan Sabun Belireh. RM15.00 [Semenanjung] RM16.00 [Sabah/ Sarawak/ Labuan] sahaja seunit.

SABUN RESDUNG SIREH MARIGOLD

Sabun Hand Made; ikhtiar Rawatan Resdung, Kewanitaan, Kelemumur; Ketiak Berbau; Badan Berbau; Masalah Ekzema/ Psoarisis, Insya Allah dengan izinNya jua. RM8.00 sahaja seunit.

KAPSUL BUAH TUNJUK LANGIT; KAPSUL BIJI APRIKOT; KAPSUL MINYAK ZAITON

Buah Tunjuk Langit ikhtiar Rawatan Masalah Kencing manis/ Darah Tinggi/ Buasir Berdarah; Biji Aprikot yang mengandungi Vitamin B17 merawat masalah kanser; dan Minyak Zaiton ikhtiar bagi masalah kolestrol, sembelit, period tidak stabil... Insya Allah.

PRODUK SAFFRON, PIL PERAPAT DAN SPRAY RESDUNG

Saffron adalah herba termahal di dunia dan khasiatnya menakjubkan; Pil Perapat adalah adunan herba-herba tradisional seperti Kacip Fatimah, Manjakani dan Akar Serapat; Spray Resdung adalah gabungan herba-herba pilihan dalam ikhtiar rawatan resdung/ sinus. Insya Allah membantu dengan izinNya jua!

MINYAK ZAITON/ OLIVE OIL

Khasiat Minyak Zaitun Extra Virgin antaranya membantu merawat masalah kolestrol, period tidak stabil, anti kanser, rawatan gangguan membabitkan sihir, dll kesan dengan izinNya. 1 botol RM40.00 sahaja/ 1 peket RM10.00 sahaja [tak termasuk kos pos] Pembayaran ke Maybank; 1646 8700 4480

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Bagi pengamal homeopathy kami tidak menggunakan perkataan “ubat” kerana homeopathy bukanlah ubat. Lebih sesuai disebut sebagai “remedi” kerana penyediaan remedi homeopathy adalah dari sumber alam semulajadi. Remedi homeopathy boleh dikatakan hampir tidak mempunyai kesan yang bahaya dan tidak ada dos yang boleh menyebabkan keguguran bagi ibu-ibu mengandung atau memberi kesan merbahaya kepada bayi yang dikandung.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Penawar Homeopathy digunakan untuk menguatkan ‘Tenaga Hayat’ (Vital Force) supaya dapat melawan penyakit. Dalam sistem perubatan Homeopathy, tumpuan diberi kepada pengembalian keseimbangan Vital Force dan mengembalikannya kepada kekuatan yang optimum. Homeopathy menjangkau jauh sehingga kepada alam rohaniah organisme di dalam rawatan sebarang keadaan sakit atau penyakit. Vital force, sebagaimana yg diistilahkan sebagai ‘Bio-Energy’merupakan kuasa hayat yang menjadi intipati kepada organisme hidup.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

HOMEOPATHY bersandarkan pada prinsip persamaan; sesuatu yang memberi penyakit juga boleh mengubati penyakit yang sama – iaitu Hukum Kesembuhan Semulajadi. Ia merupakan terapi holistik yang amat berkesan untuk menghilang dan mengikis penyakit yang ada dipelbagai peringkat, iaitu penyakit fikizal, emosional dan mental.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Apa yang Dimaksud dengan Naturopati? Doktor naturopati akan menganjurkan pesakitnya untuk melakukan detoksifikasi untuk menghilangkan racun dari dalam tubuh, sebagai ikhtiar/ usaha pencegahan penyakit. Doktor Naturopati juga memberikan perhatian khusus terhadap gaya hidup pesakitnya agar tidak bertentangan dengan prinsip kesihatan seimbang.

RAWATAN AKUPUNTUR

Kaedah ini boleh dikatakan diguna oleh semua masyarakat kuno yang bertamadun awal seperti orang-orang Bunti Afrika, Arab Tigris, Mesir Kuno, India dan China. Namun penghormatan telah diberikan oleh kebanyakan ahli-ahli perubatan kepada China kerana pengalaman jenis ini banyak diguna atau diamalkan oleh rakyat China sejak 4000 tahun yang lampau sehingga hari ini.

:::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog Rasmi SABUN TERAPI ISLAM AL-BAYT [TIB] :::: Syukran dan Terima Kasih :::: Sila isikan Borang Tempahan Online bagi memudahkan Urusan Pengeposan Produk Anda :::: Dealer/ Stokis masih diperlukan .... semua stok always available ...

Tawaran Dealer al-Bayt

ASSALAMUALAIKUM WBT dan Salam Yaumul Jumuah [Sayyidul Ayyam]

Alhamdulillah, segala puji bagiNya. Selawat dan salam buat junjungan mulia Rasulullah saw.

Pihak Pengurusan TIB masih membuka peluang kepada yang berhajat untuk menjadi Dealer bagi Produk Terapi Islam al-Bayt [TIB] ini. Sama-sama kita berikhtiar dalam rawatan ini. Alhamdulillah, Sabun al-Bayt terus mendapat sambutan yang memberangsangkan dengan jumlah mimima penjualan sehari mencecah 50 buku sabun.

Sesungguhnya, Sabun al-Bayt ini adalah asbab kepada kesembuhan yang dicari-cari Insya Allah. Yang berminat boleh hubungi ana, Ustaz Rosdi di talian 016-958 5423 atau layari laman blog Sabun al-Bayt di http://sabun-albayt.blogspot.com bagi membaca apa jua risalah, testimoni dan syarat-syarat untuk menjadi dealer.

Bagi yang berhajat dengan Produk Sabun RSM [Resdung, Sireh dan Marigold] boleh juga berhubung dengan ana pada no yang dinyatakan Insya Allah. Pihak TIB juga menyediakan Wangian Kasturi TIB pada kadar harga yang sangat berpatutan Insya Allah, yang berminat sila jangan segan menelefon dan bertanyakan ana.

Beberapa Pakej yang disediakan oleh Pengurusan TIB, iaitu:



Pakej A:
Sabun al-Bayt 100 buku : RM950.00
Sabun Belireh al-Bayt 100 buku : RM950.00
 
Pakej B:
Sabun al-Bayt 50 buku [RM475.00] + 50 Sabun RSM [RM250.00]: RM725.00
 
Pakej C :
Sabun al-Bayt 50 buku [RM475.00] + Wangian Kasturi TIB [botol besar/ kecil (pilihan anda)
----------------------------------------------------------------------

Terapi Islam al-Bayt
Suatu Ikhtiar   
016-958 5423

TESTIMONI 14

Alhamdulillah, testimoni kali ini adalah kesinambungan dari tulisan saya pada entry di Blog Utama TIB iaitu : http://terapialbayt.blogspot.com/2012/03/hebatnya-kesan-ruqyah.html, si suami menceritakan kepada saya dengan rasa rendah dirinya. Allahu Akbar.

Kedatangannya di bilik rawatan pada 18 Mac 2012 [Ahad] menyaksikan si suami sedikit terganggu dengan kesukaran untuk tidur, bukanlah penyakit imsomnia tetapi apabila sang suami tidur, gangguan akan datang dalam bentuk mengganggunya supaya sukar bernafa [bahaya jugak yer]. Selepas sesi rawatan Sabun al-Bayt dibeli dengan tujuan yang satu iaitu utnuk rawatan. Dengan izinNya jua, sang suami menceritakan, Alhamdulillah bagusnya Sabun al-Bayt memberikan kesan kepada kulitnya yang gatal-gatal dan selepas digunakan 2 3 kali, kulitnya yang gatal-gatal, semakin TIADA. Semuanya dengan izinNya jua. 

Alhamdulillah herba-herba yang digunakan dalam Sabun al-Bayt memang membantu, tambahan diruqyahkan pula Sabun berkenaan, sebagai doa kesembuhan kepada semua yang berhajat Insya Allah. Pesan sang suami, nak guna Sabun al-Bayt, niatlah yer, agar beroleh kesembuhan pada badan pesakit.

Satu kisah berkaitan wangian kasturi yang dibeli dari TIB, menyaksikan keajaiban wangian kesukaan ar-Rasul saw ini, apabila kucing dirumahnya yang menerkam dan melarikan diri seolah-olah melihat 'lembaga' lega dan diam apabila disapukan minyak kasturi berkenaan [diusap dari kepla sehingga ekornya]. Masya Allah, berkesan pada semua makhluk yer, ana ikhtiarkan sahaja dalam menyediakan wangian kasturi ini, sekarang wangian ini dalam proses menyiapkan sticker al-Bayt, moga dipermudahkan Allah Taala, jadi mana-mana yang berminat untuk menjadi dealer, bolehlah menghubungi ana yer. Insya Allah harga dealer akan diberikan [win win situation hehehe]

------------------------------------------------------------
Suatu ikhtiar dari TIB

Testimoni 13

Alhamdulillah, segalanya milikNya, tiada satupun milik kita, apa yang ada hanyalah pinjaman sahaja. Selawat dan salam buat junjungan mulia ar-Rasul saw. allahumma solli 'ala sayyidina Muhammad wa 'ala alihi wa ashabihi ajma'in.

Ketika kunjungan salah seorang dealer Sabun al-Bayt [Pn Idah Aziz] pada 24 Mac 2012 [Sabtu] ke rumah ana [membawa anaknya untuk sesi rawatan resdung/ghurah] dia menyatakan bahawa Alhamdulillah, Sabun al-Bayt mampu membuang penyakit KUTIL [iaitu lebihan daging pada badan]. Ana sedikit terkejut, namun bersyukur di atas kemujaraban herba alam semulajadi ini.

Apakah penyakit Kutil?

Penyebab Kutil
Kutil adalah suatu tipe infeksi yang disebabkan oleh virus dari golongan human papillomavirus (HPV Virus). Ada lebih dari 1000 tipe HPV Virus. Kutil dapat tumbuh di semua bagian tubuh manusia. Mereka dapart tumbuh dan berkembang pada kulit, didalam mulut, pada alat genital atau kelamin dan pada daerah anus. Jenis umum dari HPV cenderung menyebabkan kutil pada kulit seperti pada tangan dan jari-jari, jenis lain dari HPV virus cenderung menyebabkan kutil pada daerah kelamin dan anus atau rectal. Beberapa orang secara alamiah kebal terhadap HPV virus dan tidak menderita kutil.

Dapatkah kutil menular dari satu orang ke orang lain?
Kutil dapat ditularkan dari satu orang ke orang lain. Sebagai contoh, kutil pada kulit bisa ditularkan dari satu orang ke orang lain lewat kontak langsung dengan kutil tersebut. Juga bisa melalui handuk atau obyek serta benda-benda lain yang digunakan oleh penderita kutil dan dipakai oleh bukan penderita kutil.

Kutil pada alat kelamin bersifat sangat menular dan dapat ditularkan dari satu orang ke orang lain melalui kontak mulut atau oral, melalui vagina atau hubungan intim melalui anus. Jadi merupakan hal penting untuk tidak berhubungan intim dengan partner yang mempunyai kutil pada daerah genital atau lakukanlah hubungan intim dengan memakai pelindung. Pada wanita, kutil dapat tumbuh pada daerah servix (cervix), dan bahkan seorang wanita mungkin tidak mengetahui bahwa dia mempunyai kutil pada daerah servixnya. Dia mungkin telah menularkan infeksi tersebut kepada partner saat dia melakukan hubungan intim tanpa diketahuinya.

Akankah kutil dapat hilang?

Seringkali kutil menghilang dari pemiliknya, walaupun akan memakan beberapa bulan bahkan tahun. Tetapi beberapa kutil tidak menghilang. Dokter tidak dapat memastikan mengapa ada beberapa kutil yang menghilang dan ada yang tidak dapat menghilang. 

-------------------------------------------------
Sabun al-Bayt - Suatu Ikhtiar - Hubungi Ustaz Rosdi 016-958 5423

TESTIMONI 12

Alhamdulillah, semua dengan izinNya, melalui syafaatnya ar-Rasul saw sebagai Rasulullah, banyak perkara diatas muka bumi ini berpaksi kepada sunnah Baginda saw. Allahumma solli 'ala sayyidina Muhammad.

Testimoni kali ini melibatkan 3 orang anak kepada sahabat ana di sekitar Kuala Lumpur. Anaknya mengalami masalah penyakit kaki, tangan dan mulut, hasil pencerapan doktor, doktor mengatakan penyakit nie biasa kena pada budak-budak bawah 2 tahun.

Oleh kerana perasaan sayangkan anak yang menebal, sahabat ana berikhtiar dengan menggunakan Sabun al-Bayt buat ketiga-tiga anaknya sekaligus. Alhamdulillah, penyakit berkenaan berkurangan, luka-luka atau bernanah hilang [kering], dan hari ini 23 Mac 2012, selepas berchat dengan sahabat ana, dia menceritakan kepada ana.

Alhamdulillah, berkatnya suatu ikhtiar ini Ya Allah melalui herba alam semulajadi yang Engkau kurniakan kepada kami ummat manusia ini, namun kami manusia jarang sekali bersyukur kepadaMu, Ighfir Zunubana Ya Rabb [Ampunkan dosa-dosa kami Ya Rabb].

Jadi mana-mana yang anaknya terkena penyakit mulut, kaki dan tangan, berikhtiarlah dengan menggunakan Sabun al-Bayt. Insya Allah. Ana mengalukan mereka yang berhajat untuk menjadi dealer Sabun al-Bayt ini.

-----------------------------------------------

Sabun al-Bayt ianya Suatu Ikhtiar! Allahu Akbar

TESTIMONI 11

ALHAMDULILLAH, malam tadi selepas sesi rawatan dijalankan di Masjid BTP, sedikit luahan hati mereka yang menggunakan Sabun al-Bayt, seorang guru SMK, seorang pegawai Kementerian, menerangkan feedback masing-masing.

Guru SMK:
Apabila menggunakan Sabun al-Bayt dia mengalami muntah-muntah. Selepas itu dia akan rasa lega, sesi rawatan malam tadi terhadapnya menunjukkan cikgu berkenaan mengalami masalah gangguan. Katanya dari perasaan tidak puas hati sahabatnya, gara-gara berebut jd MC dalam majlis sahaja. Ana tergelak sakan mendengarnya. Wallhu a'lam.

Pegawai Kementerian:
Mana-mana kawasan pada anggota badan yang ada masalah gangguan, apabila terkena Sabun al-Bayt, dia akan rasa sakit-sakit, yang peliknya apabila menggunakan sabun biasa, tiada rasa sebegitu. Wallhu a'lam. KIta ikhtiar dan DIA yang menyembuhkan. Amin.

Guru SMK seorang lagi:
Dia mengalami kerasukan apabila sesampai di rumah setelah balik bekerja [mengajar sesi petang], suaminya memasang CD Quraan di rumah, dia akan bercakap bahasa Siam yang entah apa. Suaminya terkejut, kerasukan berlangsung sehingga subuh menurutnya. Bayangkanlah penatnya guru berkenaan.

Keesokannya dia menerima SMS dari ana yang menyatakan Group ana ada menyediakan air doa [maussyifa'] dan lantas dia menghubungi ana untuk membeli air doa berkenaan. Sesampai dirumah ana, dia pening-pening lalat apabila melihat dan menghidu bauan Kasturi Kijang yang memang ada dalam rumah ana [bersedia menerima tempahan], jadi ana sarankan dia meminum air doa, menggunakan Sabun al-Bayt dan menggunakan wangian attar Kasturi sepanjang masa, petang semalam dia datang dan order lagi Sabun al-Bayt dan wangian attar kasturi.

Katanya, malam tadi ustaz, akak tidur lena betul sehingga pagi tiada masalah. Ana berpesan, kita ikhtiar dan dengan izinNya jua Insya Allah ada kesembuhan, Wallahu a'lam!

------------------------------------------------------------

-Suatu Ikhtiar dari TIB-

Testimoni 10

Anak gadis yang berusia awal 20 an gatal-gatal tangannya apabila menggunakanSabun al-Bayt, ana pernah merawat anak gadis nie, memang gangguan sihir kerana Tukang Upah ingin menutup mulut anak gadis ini, tukang upah pernah mencabul anak gadis ini, memang kes dalam siasatan polis.

Kasihan ana melihatnya, moga Allah berikan kesembuhan padanya, dia pun ada cita-cita untuk dikejar. Wallahu a'lam.

Sekarang apabila menggunakan Sabun al-Bayt, gatal-gatalnya hilang Alhamdulillah. Syukur.

Masalah Jugak Yer!

Alhamdulillah, dan Assalamualaikum wbt.

Ada plak yang bertanya perihal sabun al-Bayt yang diruqyahkan ini, boleh bawak masuk toilet ker tak? Emm dah diterangkan namun tiada mereka faham. Sabun al-Bayt memang diruqyahkan sebelum dikeluarkan Insya Allah.

Boleh bawak masuk toilet tak? Dah nak dibuat mandian kene bawak masuk toiletlah lah hehehe kan nak mandi? tetapi ada ayat Quran? Eh mana ada ana tuliskan ayat-ayat Quran kan Sabun al-Bayt tue? Tiada langsung, hanya didoakan dengan ayat-ayat Ruqyah, tiada kaitan dengan terteranya mana-mana ayat Quran. Jadi boleh dibawa masuk ke toilet.

Konsepnya sama sahaja, andaikata tuan/puan yang install dalam HP atau laptop tuan/puan 30 juzuk al-Quran kenapa bawak masuk HP dan laptop ke toilet jugak? Ianya hanya ada dalam sahaja, tiada kaitan dengan zahirnya ayat. Yang tak bolehnya dibaca ayat-ayat suci al-Quran dalam toilet.

Moga mana-mana yang tiada kefahaman merujuk mereka yang pakar dalam hal ini. Jangan timbul kekeliruan langsung, kita bukannya mencemarkan ayatul Quran yer. Tiada melekat pun ayat-ayat Quran pada Sabun tue. Doa sahaja. Allahu Akbar!!!

TESTIMONI 9

ALHAMDULILLAH, baru sahaja selesai rawatan di rumah yang berhajat, yang berhajat nie sebenarnya adalah yang selalu merawat dengan kami [ahli PEBATAP], on off lah kiranya, maybe pendindingnya kurang wallhu a'lam. Pernah suatu hari ana offer kan Sabun al-Bayt dan alhamdulillah, dia setuju, bersama anaknya datang ke rumah ana untuk dapatkan Sabun al-Bayt jam 9:30 malam pada 9 Mac 2012 yang lalu.

Yang peliknya [dengan izinNya jua], ketika dia memegang sabun al-Bayt, dirasakannya terlalu berat dan 'panas', dan akhirnya memberikan kepada anak gadisnya, Fara. Alhamdulillah, di rumah dia mula menggunakannya dan ada perubahan ketara katanya [wajahnya pun menunjukkan segalanya, Allahu Akbar!]. Alhamdulillah bisik hati kecilku. Dan adik iparnya pun berhajat untuk mendapatkannya juga, jadi malam tadi ana membawa 5 buku Sabun al-Bayt ke rumahnya bersama 2 botol Kasturi Kijang. 

Alhamdulillah, rawatan padanya teramat mudah malam ini, selesai dengan cepat [dengan izinNya jua, tiada daya upaya bagi ana]. Siap ada jin dari Mekah al-Mukarramah lagi datang malam tadi, Sharifah Rabiatul Adawiyah katanya. Wallhu a'lam.

Yang sedihnya, anak-anak kakak ini tidak menggunakan Sabun al-Bayt, kakak tadi sedikit terkilan, dan dengan kehendak Allah jua, anak-anaknya malam tadi keduanya tumbang apabila mendengar ayatul Ruqyah. Allahu Akbar. Bukanlah ana maksudkan dengan menggunakan Sabun al-Bayt mampu mengurangkan gejala gangguan, namun apa yang ana tekankan ialah, kita berikhtiar. Dan sebelum ana balik, ana nasihatkan semua ahli keluarga kakak tadi menggunakan Sabun al-Bayt [suatu ikhtiar dari TIB].

Dapatkan Sabun al-Bayt di Sekitar Kawasan Anda

Pengedar Sabun al-Bayt di Terengganu [terkini] setakat 16 Mac 2012 ialah :

Pn Ariyana bt Ahmad
[Sabun al-Bayt/ Resdung/ Marigold/ Sireh]
Kg Padang Midin, Kuala Terengganu
Tel : 012-219 3422

Pn Rohana bt Abdullah
[Sabun al-Bayt]
Ajil, Hulu Terengganu
Tel : 019-982 1456

TESTIMONI 8

Segala puji bagi-Nya, selawat dan salam buat junjungan mulia Rasulullah SAW. Alhamdulillah... Alhamdulillah.. Alhamdulillah.

Kesempatan berada di kampung halaman pada10 - 14 Mac 2012 yang lalu menyaksikan pelbagai cerita bagi mereka yang telah menggunakan Sabun al-Bayt keluaran Terapi Islam al-Bayt [TIB] ini. Alhamdulillah, Sabun al-Bayt sudah masuk ke fasa kedua iaitu pengeluaran kedua, Insya Allah akan ada sedikit perubahan pada stickernya nanti [belum terfikir untuk buat box, walaupun ada permintaan - bimbang harga jualan akan naik nanti].

Antara pengalaman mereka yang menggunakannya ialah, apabila membuat mandian, ada lebam biru pada badannya, dan setiap kali dibilas, hilang lebam berkenaan, diguna semuala Sabun al-Bayt, lebam berkenaan semakin mengecil, pecah dan hilang daripada pandangan Alhamdulillah [panjang lagi ceritanya tapi dipendekkan sahaja]

Yang kedua, gangguan sihir ta'til zawaj [melewatkan perkahwinan], pernah dirawat dan keluarlah jawa slang, Alhamdulillah, setelah menyental/ menggunakan Sabun al-Bayt, selepas sesi dakwah, gangguan berkenaan mengalah dan bersumpah dengan nama Allah, terus keluar Alhamdulillah. Semuanya dengan izinnya jua. Tiada daya upaya pihak TIB dalam menyuruh gangguan keluar, yang penting doakan sahaja. Itulah pesan TG ana.

Insya Allah bagi yang berhajat dengan Sabun al-Bayt, boleh order dengan TIB atau mana-mana dealer yang dah dilantik oleh pihak TIB. Moga semua dealer TIB menjaga nama baik pihak TIB insya Allah. Bagi khidmat penghantaran yang terbaik.

Jika ada yang bertanya cara penggunaan, Sabun al-Bayt diguna ketika mandian dan digunakan di seluruh anggota badan, jangan di badan sahaja, kepalanya sekali yer. Kesannya lebih maksimum Insya Allahu Taala. Kita berusaha, berikhtiar, dan Dia menyembuhkan Insya Allah.

Testimoni 7

Salah seorang yang menggunakan Sabun al-Bayt [masalah sihir/ saka yang agak kronik] memberikan testimoni yang agak menarik :

" Salam Ustaz, napa yer tiap kali lepas mandi guna sabun tu saya rasa mcm nak muntah jer... mcm kembang jer pipi, berair mulut, tadi lepas drive rasa macam tue, saya bc selawat syifa' terus muntah "

Apa yang dituliskan di sini bukan untuk menceritakan kesan/ menakutkan mereka yang menggunakan Sabun al-Bayt ini, tetapi jom lah kita berikhtiar mencari kesembuhan dari-Nya. Allahu Akbar!

------------------------------
Pihak TIB masih membuka peluang kepada orang ramai untuk menjadi dealer Sabun al-Bayt, hubungi ana untuk keterangan lanjut [peluang bg menjana income famili Insya Allah]

KEPELBAGAIAN PRODUK SABUN

 Sabun al-Bayt - RM15 sahaja
Pack 3 in 1 - RM20 sahaja
Sabun Sireh/ Resdung/ Marigold - RM8 setiap satu

Kepelbagaian produk Sabun di TIB.

Hubungi:
Ustaz Rosdi 
016-958 5423

Pack 3 in 1



Assalamualaikum wbt.


Memperkenalkan pek pengenalan Sabun RSM, yang mengandungi 1 Sabun Resdung, 1 Sabun Sireh dan 1 Sabun Marigold. Harga yang ditawarkan ialah RM20 sahaja. Ukurannya lebih kecil lah dari yang 1 buku 1 buku sabun tue yer. Harap maklum.

Yang berminat sila hubungi saya untuk penghantaran [min 3 kotak atau 3 campuran sabun yang ada, contoh 2 al-bayt 1 kotak sabun RSM pek pengenalan]

Ustaz Rosdi b Abdullah
016-958 5423

Sabun al-Bayt : Pengedar di Bandar Kinrara Puchong

Alhamdulillah, anda boleh dapatkan Sabun Al-Bayt, Sabun RSM berdekatan anda di Puchong iaitu :

Pn Samsiah bt Jusoh
[Sabun al-Bayt, Sabun Resdung, Sabun Sireh, Sabun Marigold]
Bandar Kinrara, Puchong.
Tel : 017-879 3095 atau 013-400 2491

Sabun al-Bayt, Sabun RSM dan Kasturi

Alhamdulillah, kombinasi Sabun al-Bayt, Sabun RSM dan Kasturi mendapat sambutan yang menggalakkan daripada mereka yang berhajat. 

Segala proses pengeposan akan dilakukan setiap hari Isnin dan Khamis sahaja, harap maklum.

Pembayaran dibuat ke akaun yang ada pada bahagian sisi blog ini, sebaik dibank inkan, sila nayatakan nama penuh, alamat penghantaran yang lengkap [dengan poskodnya] dan akan dipos dengan menggunakan pos laju Insya Allah.

Semak Track No bungkusan pos tuan/puan/ cik [selepas diposkan, pihak TIB akan memberikan SMS no track berkenaan kepada tuan/puan/cik] di Laman Web Pos Laju iaitu : http://www.poslaju.com.my/

CARA PEMBELIAN

1- Sila isi borang tempahan online di SINI.
2- Whats App / Telegram 016-958 5423 unt pertanyaan stok [stok memang sentiasa ada]
3- Caj pos RM7.00 - semenanjung dan RM10 - Sabah Sarawak Labuan
4- Hari pengeposan biasanya Isnin dan Khamis serta Sabtu
5- Produk lain sila sertakan Kos Pos, kecuali Homoepathy [dengan pembelian RM100 ke atas] shj tidak memerlukan Kos Pos.

PerBankkan:
Maybank : 1646 8700 4480
CIMB : 7603 1998 19

Whats App/ SMS:
1- Nama penuh
2- Alamat Penuh
3- Emel/ No HP diperlukan.

Sila masukkan emel ketika membuat pembayaran online iaitu produkalbayt@gmail.com