AHLAN BIKUM/ SELAMAT DATANG

Produk Ikhtiar Rawatan Berkaitan Masalah Gangguan Makhluk Halus dan Penyakit Fizikal. Hakikatnya kita berikhtiar dan DIA jua menyembuhkan. Pertanyaan/ Tempahan : Ust Rosdi 016-958 5423/ 018-245 3824; email: terapialbayt@gmail.com.

SABUN AL-BAYT; SABUN BELIREH

Ikhtiar Rawatan Masalah Gangguan Makhluk Halus dan Masalah Kulit Sensitif menggunakan Sabun al-Bayt dan Masalah kebotakan Kecil, Rambut Gugur, Bau badan/ Ketiak menggunakan Sabun Belireh. RM15.00 [Semenanjung] RM16.00 [Sabah/ Sarawak/ Labuan] sahaja seunit.

SABUN RESDUNG SIREH MARIGOLD

Sabun Hand Made; ikhtiar Rawatan Resdung, Kewanitaan, Kelemumur; Ketiak Berbau; Badan Berbau; Masalah Ekzema/ Psoarisis, Insya Allah dengan izinNya jua. RM8.00 sahaja seunit.

KAPSUL BUAH TUNJUK LANGIT; KAPSUL BIJI APRIKOT; KAPSUL MINYAK ZAITON

Buah Tunjuk Langit ikhtiar Rawatan Masalah Kencing manis/ Darah Tinggi/ Buasir Berdarah; Biji Aprikot yang mengandungi Vitamin B17 merawat masalah kanser; dan Minyak Zaiton ikhtiar bagi masalah kolestrol, sembelit, period tidak stabil... Insya Allah.

PRODUK SAFFRON, PIL PERAPAT DAN SPRAY RESDUNG

Saffron adalah herba termahal di dunia dan khasiatnya menakjubkan; Pil Perapat adalah adunan herba-herba tradisional seperti Kacip Fatimah, Manjakani dan Akar Serapat; Spray Resdung adalah gabungan herba-herba pilihan dalam ikhtiar rawatan resdung/ sinus. Insya Allah membantu dengan izinNya jua!

MINYAK ZAITON/ OLIVE OIL

Khasiat Minyak Zaitun Extra Virgin antaranya membantu merawat masalah kolestrol, period tidak stabil, anti kanser, rawatan gangguan membabitkan sihir, dll kesan dengan izinNya. 1 botol RM40.00 sahaja/ 1 peket RM10.00 sahaja [tak termasuk kos pos] Pembayaran ke Maybank; 1646 8700 4480

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Bagi pengamal homeopathy kami tidak menggunakan perkataan “ubat” kerana homeopathy bukanlah ubat. Lebih sesuai disebut sebagai “remedi” kerana penyediaan remedi homeopathy adalah dari sumber alam semulajadi. Remedi homeopathy boleh dikatakan hampir tidak mempunyai kesan yang bahaya dan tidak ada dos yang boleh menyebabkan keguguran bagi ibu-ibu mengandung atau memberi kesan merbahaya kepada bayi yang dikandung.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Penawar Homeopathy digunakan untuk menguatkan ‘Tenaga Hayat’ (Vital Force) supaya dapat melawan penyakit. Dalam sistem perubatan Homeopathy, tumpuan diberi kepada pengembalian keseimbangan Vital Force dan mengembalikannya kepada kekuatan yang optimum. Homeopathy menjangkau jauh sehingga kepada alam rohaniah organisme di dalam rawatan sebarang keadaan sakit atau penyakit. Vital force, sebagaimana yg diistilahkan sebagai ‘Bio-Energy’merupakan kuasa hayat yang menjadi intipati kepada organisme hidup.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

HOMEOPATHY bersandarkan pada prinsip persamaan; sesuatu yang memberi penyakit juga boleh mengubati penyakit yang sama – iaitu Hukum Kesembuhan Semulajadi. Ia merupakan terapi holistik yang amat berkesan untuk menghilang dan mengikis penyakit yang ada dipelbagai peringkat, iaitu penyakit fikizal, emosional dan mental.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Apa yang Dimaksud dengan Naturopati? Doktor naturopati akan menganjurkan pesakitnya untuk melakukan detoksifikasi untuk menghilangkan racun dari dalam tubuh, sebagai ikhtiar/ usaha pencegahan penyakit. Doktor Naturopati juga memberikan perhatian khusus terhadap gaya hidup pesakitnya agar tidak bertentangan dengan prinsip kesihatan seimbang.

RAWATAN AKUPUNTUR

Kaedah ini boleh dikatakan diguna oleh semua masyarakat kuno yang bertamadun awal seperti orang-orang Bunti Afrika, Arab Tigris, Mesir Kuno, India dan China. Namun penghormatan telah diberikan oleh kebanyakan ahli-ahli perubatan kepada China kerana pengalaman jenis ini banyak diguna atau diamalkan oleh rakyat China sejak 4000 tahun yang lampau sehingga hari ini.

:::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog Rasmi SABUN TERAPI ISLAM AL-BAYT [TIB] :::: Syukran dan Terima Kasih :::: Sila isikan Borang Tempahan Online bagi memudahkan Urusan Pengeposan Produk Anda :::: Dealer/ Stokis masih diperlukan .... semua stok always available ...

Promosi Sabun Belireh RM10 - last day

Alhamdulillah, sepanjang sebulan mempromosikan Sabun Belireh, sambutan yang diterima sangat menggalakkan, fokus utama Sabun Belireh ialah rawatan kulit kepala/ kelemumur/ masalah keguguran rambut [kebotakan], namun masalah-masalah lain jugak dapat diatasi Insya Allah.

Dimaklumkan bahawa, promosi Sabun Belireh RM10 sebuku berakhir hari ini iaitu 30 April 2012 [Isnin]. Wallahu a'lam.

PROMOSI MEI :
Beli 2 buku Sabun Belireh, dapatkan dengan harga RM25 sahaja [hanya dengan TIB sahaja].

Dealer Terkini - Selangor

Pn Fazilah bt Muda
[Sabun al-Bayt/ Sabun Belireh/ Sabun Resdung/ Sabun Sireh/ Sabun Marigold]
Damansara Damai, Petaling

Tel : 016-3834320

Pn Razitah/ En Saiful
[Sabun al-Bayt/ Sabun Belireh/ Sabun Resdung/ Sabun Sireh/ Sabun Marigold/ Air Doa MausSyifa PEBATAP]
Blok 3, Bandar Tasik Puteri
[bertugas di Sentul]

Tel : 012-215 9063/ 012-664 7774

Dealer Terkini - Kuala Terengganu

Pn Zaini bt Mohamad
[Sabun al-Bayt/ Sabun Belireh/ Sabun Resdung/ Sabun Marigold/ Sabun Sireh]
Kg Teluk Pasu, Kuala Terengganu
Tel : 014-8076839

Dealer Terkini Sabun al-Bayt/ Belireh dan Sabun RSM


Bagi yang berhajat dengan Produk keluaran TIB iaitu Sabun al-Bayt, Sabun Belireh, Sabun RSM dan juga Kasturi [Hitam/ Putih/ Kijang] dan juga Air Penawar PEBATAP, boleh dapatkan dengan dealer:

Pn Razitah/ En Saiful
Blok 3, Bandar Tasik Puteri
[bertugas di Sentul]

Tel: 012-215 9063/ 012-664 7774

Sila menelefon bagi mendapatkan Sabun Al-Bayt [hot item] dan sabun-sabun lain Insya Allah membantu dengan izinNya jua! Allahu Akbar!

Email Pengguna Yang Ada Gangguan Sihir

Sedikit share bagi yang menggunakan Sabun al-Bayt dalam ikhtiar rawatan. Pengguna dari Besut Terengganu. Emailnya ialah :

salam ust.
 
Selepas 7 hari menggunakan sabun al-bayt ada kesan lebam pada tgn dan kaki. simptom sihir spt rasa menyucuk2 pada bahu dll masih ada tapi kesihatan saya tidak seteruk dulu.
 
ust cadangkan berapa lama saya perlu teruskan mandian?
 
-terima kasih-

Pandangan saya :
teruskan mandian dengan menggunakan Sabun al-Bayt [dapatkan dari dealer berdekatan anda] ini dan teruskan juga penggunaan Kasturi Kijang TIB yang mana anda boleh dapatkan daripada Ustaz Rosdi 016-9585423

Dealer Terkini - Area Putrajaya/ Cyberjaya

Bagi yang berhajat dengan Sabun al-Bayt/ Sabun Belireh/ Sabun Resdung, Marigold, dan Sabun Sireh, boleh mendapatkannya melalui Dealer terkini Terapi Islam al-Bayt iaitu:

Puan Nurul Tazlina
012-2111859/ 018-2481009

Boleh menghubungi beliau bila-bila masa untuk tempahan sabun-sabun berkenaan, jika tiada terjawab, sila SMS sahaja yer, Wallhu a'lam!Satu petang ni sahaja [20April 2012], beliau telah menjual hampir 30 buku sabun. SubhanALLAH.

SABUN AL-BAYT - terbukti boleh merawat KUDIS/ GATAL-GATAL BADAN

ALHAMDULILLAH, pengakuan Sabun al-Bayt mampu merawat KUDIS dan gatal-gatal badan berkaitan kulit memang diakui oleh mereka yang telah menggunakannya. Semua dengan izinNya jua. Insya Allah.

Pengakuan ini :
  1. Sahabat saya Saudara Faqir Design sendiri, blog beliau http://faqirdesign.blogspot.com
  2. Pesakit yang mengalami masalah badan bersisik [akibat gangguan] hampir pulih dengan penggunaan kerap Sabun al-Bayt.
  3. Beberapa dealer Sabun al-Bayt yang dapat informasi daripada pengguna Sabun al-Bayt ini.
Insya Allah, sama-sama sebarkan bagi mereka yang bermasalah dalam penyakit kulit. Betul bergantung harap hanya pada Ilahi sahaja, tetapi tiada masalah untuk kita berusaha mencari kesembuhan dariNya. Allahu Akbar.

Sabun al-Bayt ini juga berfungsi bagi merawat masalah keputihan wanita. Sesungguhnya penemuan-penemuan yang terkini daripada hasil sabun al-Bayt ini memang mengujakan saya selaku pengeluar dan pengasas sabun al-Bayt ini. Pokok pangkalnya, semua dengan izinNya jua. Itulah motto  TIB dalam ikhtiar rawatan dengan menggunakan sabun ini.

Sabun al-Bayt : Rawatan Keputihan / Kudis di Kepala

Assalammualaikum WMT dan Salam Hormat,

Semoga beradanya sekalian pembaca dan para sahabat dalam sejahtera serta redha ALLAH bagi setiap urusan dan amal. Jua berada di dalam ziamah dan syafaat Rasulullah S.A.W . Amin Amin Amin Ya ROBBal Alamin.
 
Testimoni kali ini lebih kepada Khasiat Tersembunyi Sabun al-Bayt, jiran saya, Abang Raof [jalan 6/4, BTP] menceritakan bahawa, Sabun al-Bayt yang anak perempuannya gunakan, memberikan impak yang mengejutkan, selama ini ana jangkakan masalah keputihan wanita hanya boleh dirawat dengan Sabun Belireh/ Sabun Sireh sahaja, tetapi Sabun al-Bayt juga memberikan kesan yang sama. Alhamdulillah, multifunction betul Sabun Belireh ini, kata sahabat ana.

Anak lelaki jiran ana pun sama, tapi bukan keputihanlah, tetapi masalah kudis di kepala, maklumlah budak-budak remaja, guna syampoo/ minyak rambut yang berkimia, akhir sekali, campur-camur penggunaannya mengakibatkan kudis-kudis di kepala. Jiran ana menceritakan, anak lelakinya itu menggunakan Sabun al-Bayt ketika mandian, dalam 3 hari, kudis tadi kering, kes ini tiada mengejutkan ana sangat kerana, masalah penyakit kaki, tangan dan mulut kanak-kanak pun dengan izinNya jua boleh disembuhkan, apatah lagi kudis di kepala. Subhanallah, Maha Suci Allah, Dia menyediakan pelbagai bahan herba kepada makhluknya yang bernama manusia di atas muka bumi ini untuk kegunaan hambaNya.

Sujud syukur ku berikan kepadaNya diatas penemuan yang sungguh memberangsangkan ini. Wallahu a'lam. Moga ana istiqamah dan mampu memberikan khidmat kepada masyarakat yang memerlukan sabun-sabun herba sebegini. Terbaharu Sabun Susu Unta + Habbatus Sauda' jika ingin dicuba. Khasianta untuk rawatan muka juga, namun harganya sedikit mahal. Nasihat ana, cukup dengan hanya menggunakan Sabun al-Bayt dan Sabun Aura al-Bayt sahaja nanti. Pakej lengkap dalam penjagaan kesihatan fizikal Insya Allah.

100 Yang Utama - Sabun Belireh

AlhamduLILLAH, Sabun Belireh sudah ada dalam genggaman TIB, oleh yang demikian, saya oferkan kepada 100 orang pertama [pembelian dengan Ustaz Rosdi sahaja, 016-958 5423] saya bagi dengan harga RM10.00 sahaja. Harga selepas ini ialah RM15.00 sahaja. Insya Allah, antara khasiat dan bahan utama sabun ini ialah:

BAHAN UTAMA:

Belimbing Buluh : Averrhoa belimbi linn
Sireh : betel leaf

Kegunaannya:
  1. Merawat penyakit kelamin.
  2. Merawat radang dubur.
  3. Menghilangkan gatal-gatal, bengkak cantik, reumatik, dan bengkak-bengkak kulit,sakit gigitan serangga.
  4. Menghilangkan sakit akibat memakai kasut tumit tinggi [buih sabun disapu pada tumit berkenaan]
  5. Menghilangkan bau badan dan ketiak [seeloknya buihnya disapu sebelum tidur dan dibiarkan kering, Insya Allah masalah ketiak berbau hilang dalam masa 3 hari, bi 'aunillah]
  6. Pencuci muka (masalah jerawat & jeragat)- basuhan kerap.
  7. Bertindak sebagai antiseptik [sudah diketahui umum khasiat sireh nie]
  8. Merawat kelemumur dan gatal kulit kepala.
  9. Menguat dan mengilat rambut.
  10. Untuk merawat sakit kepala.
  11. Pencuci vagina serta keanjalan otot vagina.
  12. Semuanya dengan izinNya jua

Testimoni 1 - Sabun Belireh

Alhamdulillah wa kafa bihi, segala puji bagiNya.

Belum pun launching betul-betul lagi, namun 2 3 orang sahabat yang menggunakan Sabun Belireh [pek percubaan] menunjukkan KEPUASAN yang sangat memberangsangkan. 

Antara kata-kata mereka yang mencubanya ialah:
  1. Berbuih banyaklah ustaz sabun nie.
  2. Rambut saya yang panjang mengurai makin lembut lah ustaz ....
  3. Saya panas bila menggunakan sabun ustaz nie [ganguan di kepala], malam tue saya bukak tingkap dalam bilik saya lah ustaz ...
  4. Hilang gatal kulit kepala sayalah ustaz ...
Ini antara komentar yang pengguna terawal Sabun Belireh [kebanyakkannya sahabat di ofis saya lah]. Insya Allah hujung minggu ni siap sabun belireh dan akan bersedia menerima tempahan apabila siap sepenuhnya. Sabun Belireh nie, tiada bahan kimia dan amat sesuai digunakan seisi keluarga.

Harganya masih sama dengan Sabun al-Bayt iaitu RM15 sahaja [sabun ini diruqyah sepenuhnya oleh TIB]. Tunggu sahaja pengumumannya nanti yer Insya Allah.

DEALER TERBAHARU - Greenwood

Assalamualaikum wbt.

Bagi yang berhajat untuk mendapatkan Sabun al-Bayt dan Sabun RSM serta Sabun Belireh [Produk Terbaharu al-Bayt - launching 23 April 2012], sekarang boleh dapatkan dengan :

Puan Siti Shahirah
Tel : 013-300 7457

Kawasan jajahan : Greenwood/ Seri Gombak dan waktu pejabat [Cyberjaya]

TESTIMONI 19

ALHAMDULILLAH, selepas sesi rawatan terbuka PEBATAP di Masjid BTP last Sunday [8 April 2012], saya sempat bersembang dengan salah seorang ibu yang datang ke masjid, katanya ini lah ustaz yang buat sabun al-Bayt nie yer.

Saya bertanyakan, kenapa yer akak??? Katanya Alhamdulillah selepas anaknya yang darjah 4 menggunakan Sabun al-Bayt ini, anaknya semakin cergas dalam pembelajaran! Saya agak terkejut! SubhanAllah! Akak berkenaan yang saya panggil sebagai Kak Chik sahaja, bertugas sebagai Ustazah di SMKBTP. Ustazah nie menggantikan tempat saya mengajar sebelum saya berpindah mengajar di SMKTD2 Bandar Country Homes, Rawang.

Dalam hati MasyaAllah sampai macam tue sekali Sabun al-Bayt ini yer. Sujud syukur padaMu Ya Allah, Pencipta kepada semua yang ada di atas muka bumi ini untuk kegunaan hamba-hambaNya/ makhluknya.

SABUN BELIREH - launching 23 April 2012

ALHAMDULILLAH, Insya Allah Sabun Belireh akan dikeluarkan secara official pada 23 April 2012 ini. Harganya tetap sama iaitu RM15.00 sahaja. Tempahan dialu-alukan. 

Khasiatnya hampir sama dengan Sabun Sireh, namun sedikit penambahan Belimbing Buluh [herba alam semulajdi] bagi menambahkan khasiat dalam masalah kelemumur dan kekuatan rambut [menumbuhkan rambut akibat gugur kerana kelemumur - PENGGUNAAN KERAP]

Ada yang tertanya-tanya kenapa namanya agak unik @ pelik??? kerana namanya saya gabungkan dua bahan utama iaitu Belimbing Buluh dan Sireh sahaja maka jadilah Belireh itu aja hehehe. Ilhamnya datang sebegitu. Antara testimoninya ialah : rujuk di sini http://sabun-albayt.blogspot.com/2012/04/sabun-belireh.html

Jadi mana-mana yang berhajat dengan Sabun Belireh ini, bolehlah order dengan TIB atau mana-mana dealer yang berkenaan Insya Allah. Harga dealer sama sahaja dengan Sabun al-Bayt Insya Allah.[diruqyahkan terlebih dahulu sebelum dipasarkan sebagai ikhtiar rawatan Islam]

BAHAN UTAMA:

Belimbing Buloh : Averrhoa belimbi linn
Sireh : betel leaf

Kegunaannya:
  1. Merawat penyakit kelamin.
  2. Merawat radang dubur.
  3. Menghilangkan gatal-gatal, bengkak cantik, reumatik, dan bengkak-bengkak kulit,sakit gigitan serangga.
  4. Menghilangkan sakit akibat memakai kasut tumit tinggi [buih sabun disapu pada tumit berkenaan]
  5. Menghilangkan bau badan dan ketiak.
  6. Pencuci muka (masalah jerawat & jeragat).
  7. Bertindak sebagai antiseptik.
  8. Merawat kelemumur dan gatal kulit kepala.
  9. Menguat dan mengilat rambut.
  10. Untuk merawat sakit kepala.
  11. Pencuci vagina serta keanjalan otot vagina.
  12. Semuanya dengan izinNya jua

TESTIMONI 18

ALHAMDULILLAH, syukur kepadaNya, di atas kelahiran suatu produk yang anugerahnya daripada herba Alam semulajadi nie, iaitu Sabun al-Bayt, hari demi hari mereka yang menggunakan Sabun al-Bayt mendapat kesan yang sangat memberangsangkan.

Terkini seorang anak gadis yang sedang belajar di sebuah universiti tempatan merasakan dirinya ada gangguan yang agak kronik, apabila nak tidur sahaja akan ada gangguan yang datang, menindihnya, oleh kerana ketakutan akan hal berkenaan, dia lebih prefer untuk berjaga malam, akibatnya badan penatlah kan, mata pun mengantuk.

Ibunya [0139045151] membawa anak gadisnya ini ke Masjid Bandar Tasik Puteri Rawang pada rawatan terbuka PEBATAP, selepas dirawat, memang ada gangguan [TIB merawat anak gadis ini], dan ana cadangkan penggunaan Sabun al-Bayt ini, diguna sebagai mandian setiap hari, istiqamah amalkannya, hari ini [6 april 2012] ibunya order lagi sabun al-Bayt untuk anak gadisnya ini, siapa tak sayang anak kan? Sedikit promosi, silalah dapatlan buku keluaran Telaga Biru yang bertajuk Nota Hati Seorang Lelaki, hasil tulisan al-Fadhil Ustaz Pahrol. Bahasanya indah dan sarat dengan 'ibrah di dalamnya, ana sudah khatamnya malam tadi.

Anak gadis berkenaan menggunakan Sabun al-Bayt sebagai ikhtiar rawatan dan ALHAMDULILLAH, kata ibunya, anaknya boleh tidur dengan nyenyak dan lena. Masya Allah! SubhanALLAH. Itulah hikmahnya ikhtiar, jangan bimbang tuan/puan, tiada suatu pun yang was-was dalam sabun al-Bayt ini, semuanya herba alam semulajadi antaranya ialah Daun Bidara. Ana taknak ceritakan semuanya, biarlah ana simpan formulasinya ini [hak ana sebagai perawat/ rahasia perawat]. Yang penting Sabun al-Bayt ini adalah ikhtiar rawatan dan ana keluarkannya sebagai ikhtiar rawatan kepada yang memerlukannya. Sebagai perkongsian dalam rawatan. Sesiapa yang rasakan ianya was-was, takperlah tak gunakannya pun.

Wallhu a'lam.

----------------------------------------------------------------
Sabun al-Bayt : Suatu Ikhtiar

GROUP BENGKEL MENGGUNAKANNYA

ALHAMDULILLAH, hari ini last meeting di Quality Hotel Kuala Lumpur [4 - 6 April 2012] bersama group jabatan/ kementerian.

Alhamdulillah, dalam sibuk bermesyuarat, sempat juga menceritakan akan khasiat Sabun al-Bayt dan sabun RSM ini. Alangkah terujanya hati apabila melihat sahabat-sahabat yang sebelum ini belum tahu akan kemunculan Sabun al-Bayt ini membelinya.

Insya Allah sahabat-sahabat yang dirahmati Allah Taala sekalian, gunalah sebaik mungkin mengikut kaedah yang diajarkan, gunakanlah sekerap yang mungkin dan dari kepala sehingga hujung kaki anda!!! Bersabarlah kalau ada tindakbalas ketika Sabun al-Bayt digunakan yer! Insya Allah dalam 3 hari sahaja semua sakit-sakit/ bengkak-bengkak akan hilang Insya Allah.

Ada yang bertanya dalam kumpulan berkenaan, kalau habis nak dapatkan di mana??? Alhamdulillah, Sabun al-Bayt ada dealernya tersendiri, di tepi blog Sabun al-Bayt ini ada senarai nama pengedarnya, cuma Sabah dan Sarawak sahaja yang belum ada. Insya Allah selepas ini kot hehehehehe amien!!!

Jadi mana-mana sahabat yang inginkan penjelasan seterusnya, silalah menelefon ana di talian yang dinyatakan iaitu 016-9585423 [Ustaz Rosdi].

TESTIMONI 17

ALHAMDULILLAH, Sabun al-Bayt mendapat testimoni yang lebih mengejutkan iaitu hasil yang digunapakai oleh staff di LHDN Cyberjaya yang mana akak berkenaan mengalami masalah lemah semangat, oleh kerana biras ana bekerja di sana dia sarankan akak berkenaan menggunakan Sabun al-Bayt bagi akak berkenaan.

Biras ana mencadangkan agar diambil gambar mereka yang menggunakan Sabun al-Bayt ini supaya mereka yang lain boleh mengambil maklum akan Sabun al-Bayt ini. Emm takperlah, Insya Allah, biarlah yang menggunakan sabun ini sahaja yang mengetahui akan khasiatnya, anda bagaimana?

Dengan izinNya jua, akak berkenaan merasakan dirinya lebih bersemangat daripada dahulu. Masya Allah. Tabarakallah.

TESTIMONI 16

ALHAMDULILLAH, suatu perkongsian bagi yang menggunakan Sabun al-Bayt ini, seorang anak gadis [awal 20-an] menggunakan Sabun al-Bayt ini [Cik Nurul (bukan nama sebenar) -0199215853] menggunakan sabun ini kerana dia merasakan ada sesuatu di tulang-tulang belikatnya dan dipinggangnya.

Dia mesej dan menyatakan hal ini, dia mintak maknya tolong urutkan namun tiada kesan, atas nasihat dia mandi dengan menggunakan Sabun al-Bayt dan selepas itu dia mesej balas : Alhamdulillah, dah pulih dari kesakitan yang sangat-sangat itu [macam nak lumpuh seluruh badan katanya].

Wallahu a'lam, semuanya dengan izinnya jua.

TESTIMONI 15

Alhamdulillah, pada 3 April 2012 [Selasa] jam 6:50 petang dan 10:00 malam, dikunjungi oleh dua orang yang berbeza bagi mendapatkan penjelasan lanjut berkaitan Sabun al-Bayt dan keterangan ringkas bagaimana untuk menjadi dealer Sabun al-Bayt. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar.

Yang berkenaan datang jam 9:50 petang, bertanyakan alamat dan hadir terus ke rumah memandangkan mereka pun tinggal di BTP, namun bekerja di area Sentul [012-2159063]. Katanya mereka bekerja sedikit berisiko dengan gangguan nie [pekerjaan dirahsiakan], Alhamdulillah katanya, apabila mandi menggunakan Sabun al-Bayt badannya rasa sesuatu perbezaan. Pada awalnya sedikit kepanasan katanya, sehnggakan tiada boleh tidur malam, namun sebelum pergi kerja pada keesokan paginya, tiada langsung rasa mengantuk hadir dalam dirinya. Dalam hati ana membisikkan kalimah kebesaran Allah Taala. Hebatnya ciptaan Ilahi ini. Dan beliau membeli 8 ketul Sabun al-Bayt, 1 set Sabun Resdung dan 5 botol air Doa serta 2 botol kecil Kasturi Hitam TIB.

Yang hadir jam 10:00 malam adalah jiran [012-3045701] selang sebuah rumah ana, bertanyakan berapa unit perlu diambil untuk menjadi dealer, ana menerangkan semuanya dengan detail, taknak ada kekeliruan dalam menjalankan perniagaan kecil-kecilan ini. Alhamdulillah, berjalan lancar, Insya Allah katanya, namun apa yang ana nak kongsikan disini ialah, pengalamannya kali pertama menggunakan Sabun al-Bayt ini, satu buku dipotong dua bahagian, 1 untuk dirinya dan 1 lagi untuk zaujahnya. Apabila beliau menggunakannya, terasa rambutnya selesa, kuat dan tiada gatal-gatal. Itulah yang dia berminat untuk mengetahui lebih lanjut pasal sabun al-Bayt ini.

Wallahu a'lam.

SABUN BELIREH

ALHAMDULILLAH wa INSYA ALLAH, Terapi Islam al-Bayt [TIB] akan memperkenalkan dan mengeluarkan satu lagi produk yang akan membantu mereka yang bermasalah dalam hal kulit kepala dan masalah keradangan dubur/ qubul dengan lahirnya Sabun Belireh [Belimbing Buluh + Sireh].

Sebagaimana yang sedia maklum, sireh mengandungi khasiat yang tinggi dalam herba masyarakat Melayu, tanpa mengira jenis sireh samaada sireh India dan lain-lain lagi, ianya mengandungi 1001 hikmah Insya Allah, antara khasiat sireh yang ada ialah:

1. Menghilangkan bau badan dan ketiak
2. Pencuci muka (masalah jerawat & jeragat)
3. Bertindak sebagai antiseptik
4. Merawat kelemumur dan gatal kulit kepala
5. Menguat dan mengilat rambut
6. Untuk merawat sakit kepala
7. Pencuci vagina serta keanjalan otot vagina

Oleh kerana satu lagi herba yang berkaitan ada iaitu belimbing buluh, jadi pihak TIB mensenyawakan kedua-dua bahan herba semulajadi ini, khasiatnya Insya Allah, setakat testimoni yang telah digunakan ialah masalah keguguran rambut dan kelemumur, berubah secara mendadak dengan penggunaan kerap. Rambut yang kurang akhirnya lebat. Itu testimoni ana sendiri, ana guna Sabun Belirih [dibuat sekitar sekilo sahaja sebagai ujikaji] nie selama 2 minggu berturut-turut dan AlhamdulILLAH, kesannya menakjubkan, sehinggakan sahabat di pejabat apabila melihat ana kehairanan katanya ada sesuatu yang lain pada Ustaz Rosdi, ana senyum sahaja, pada mulanya ana tak perasan sangat, tetapi pada suatu pagi ketika sedang asyik menggosok gigi, ana terpandang kat cermin perubahan berkenaan dan bertanyakan zaujah ana, dan ia mengiyakannya. SubhanALLAH tabarakALLAH.

Insya Allah penghujung bulan April ana akan launchingkan Sabun Belireh ini dengan harga yang sama dengan Sabun al-Bayt iaitu RM15.00 sahaja dan harga dealer ialah RM9.50 sahaja. Bolehlah menempah sekiranya berhajat dengan memasukkan pembayaran ke akaun yang dinyatakan di Blog Sabun al-Bayt ini iaitu di Maybank, Ambank dan CIMB.

Disamping itu juga, Wangian Kasturi TIB akan dijenamakan dengan keluarnya sticker Wangian Kasturi TIB hasil kerja FaQir Design yang sangat kreatif kerjanya. Yang berminat boleh menempah apa jua design dengan beliau atau nama sebenarnya Saudara Azahar, orangnya sangat baik. 

Dealer Terkini Sabun al-Bayt

KUALA LUMPUR
 
En Azahar Hussin
[Sabun al-Bayt]
Tel : 012 6919 264

KUALA TERENGGANU

Pn Intan
[Sabun al-Bayt, Sabun Resdung, Sireh, Marigold]
Tel : 012-956 7179

CARA PEMBELIAN

1- Sila isi borang tempahan online di SINI.
2- Whats App / Telegram 016-958 5423 unt pertanyaan stok [stok memang sentiasa ada]
3- Caj pos RM7.00 - semenanjung dan RM10 - Sabah Sarawak Labuan
4- Hari pengeposan biasanya Isnin dan Khamis serta Sabtu
5- Produk lain sila sertakan Kos Pos, kecuali Homoepathy [dengan pembelian RM100 ke atas] shj tidak memerlukan Kos Pos.

PerBankkan:
Maybank : 1646 8700 4480
CIMB : 7603 1998 19

Whats App/ SMS:
1- Nama penuh
2- Alamat Penuh
3- Emel/ No HP diperlukan.

Sila masukkan emel ketika membuat pembayaran online iaitu produkalbayt@gmail.com