AHLAN BIKUM/ SELAMAT DATANG

Produk Ikhtiar Rawatan Berkaitan Masalah Gangguan Makhluk Halus dan Penyakit Fizikal. Hakikatnya kita berikhtiar dan DIA jua menyembuhkan. Pertanyaan/ Tempahan : Ust Rosdi 016-958 5423/ 018-245 3824; email: terapialbayt@gmail.com.

SABUN AL-BAYT; SABUN BELIREH

Ikhtiar Rawatan Masalah Gangguan Makhluk Halus dan Masalah Kulit Sensitif menggunakan Sabun al-Bayt dan Masalah kebotakan Kecil, Rambut Gugur, Bau badan/ Ketiak menggunakan Sabun Belireh. RM15.00 [Semenanjung] RM16.00 [Sabah/ Sarawak/ Labuan] sahaja seunit.

SABUN RESDUNG SIREH MARIGOLD

Sabun Hand Made; ikhtiar Rawatan Resdung, Kewanitaan, Kelemumur; Ketiak Berbau; Badan Berbau; Masalah Ekzema/ Psoarisis, Insya Allah dengan izinNya jua. RM8.00 sahaja seunit.

KAPSUL BUAH TUNJUK LANGIT; KAPSUL BIJI APRIKOT; KAPSUL MINYAK ZAITON

Buah Tunjuk Langit ikhtiar Rawatan Masalah Kencing manis/ Darah Tinggi/ Buasir Berdarah; Biji Aprikot yang mengandungi Vitamin B17 merawat masalah kanser; dan Minyak Zaiton ikhtiar bagi masalah kolestrol, sembelit, period tidak stabil... Insya Allah.

PRODUK SAFFRON, PIL PERAPAT DAN SPRAY RESDUNG

Saffron adalah herba termahal di dunia dan khasiatnya menakjubkan; Pil Perapat adalah adunan herba-herba tradisional seperti Kacip Fatimah, Manjakani dan Akar Serapat; Spray Resdung adalah gabungan herba-herba pilihan dalam ikhtiar rawatan resdung/ sinus. Insya Allah membantu dengan izinNya jua!

MINYAK ZAITON/ OLIVE OIL

Khasiat Minyak Zaitun Extra Virgin antaranya membantu merawat masalah kolestrol, period tidak stabil, anti kanser, rawatan gangguan membabitkan sihir, dll kesan dengan izinNya. 1 botol RM40.00 sahaja/ 1 peket RM10.00 sahaja [tak termasuk kos pos] Pembayaran ke Maybank; 1646 8700 4480

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Bagi pengamal homeopathy kami tidak menggunakan perkataan “ubat” kerana homeopathy bukanlah ubat. Lebih sesuai disebut sebagai “remedi” kerana penyediaan remedi homeopathy adalah dari sumber alam semulajadi. Remedi homeopathy boleh dikatakan hampir tidak mempunyai kesan yang bahaya dan tidak ada dos yang boleh menyebabkan keguguran bagi ibu-ibu mengandung atau memberi kesan merbahaya kepada bayi yang dikandung.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Penawar Homeopathy digunakan untuk menguatkan ‘Tenaga Hayat’ (Vital Force) supaya dapat melawan penyakit. Dalam sistem perubatan Homeopathy, tumpuan diberi kepada pengembalian keseimbangan Vital Force dan mengembalikannya kepada kekuatan yang optimum. Homeopathy menjangkau jauh sehingga kepada alam rohaniah organisme di dalam rawatan sebarang keadaan sakit atau penyakit. Vital force, sebagaimana yg diistilahkan sebagai ‘Bio-Energy’merupakan kuasa hayat yang menjadi intipati kepada organisme hidup.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

HOMEOPATHY bersandarkan pada prinsip persamaan; sesuatu yang memberi penyakit juga boleh mengubati penyakit yang sama – iaitu Hukum Kesembuhan Semulajadi. Ia merupakan terapi holistik yang amat berkesan untuk menghilang dan mengikis penyakit yang ada dipelbagai peringkat, iaitu penyakit fikizal, emosional dan mental.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Apa yang Dimaksud dengan Naturopati? Doktor naturopati akan menganjurkan pesakitnya untuk melakukan detoksifikasi untuk menghilangkan racun dari dalam tubuh, sebagai ikhtiar/ usaha pencegahan penyakit. Doktor Naturopati juga memberikan perhatian khusus terhadap gaya hidup pesakitnya agar tidak bertentangan dengan prinsip kesihatan seimbang.

RAWATAN AKUPUNTUR

Kaedah ini boleh dikatakan diguna oleh semua masyarakat kuno yang bertamadun awal seperti orang-orang Bunti Afrika, Arab Tigris, Mesir Kuno, India dan China. Namun penghormatan telah diberikan oleh kebanyakan ahli-ahli perubatan kepada China kerana pengalaman jenis ini banyak diguna atau diamalkan oleh rakyat China sejak 4000 tahun yang lampau sehingga hari ini.

:::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog Rasmi SABUN TERAPI ISLAM AL-BAYT [TIB] :::: Syukran dan Terima Kasih :::: Sila isikan Borang Tempahan Online bagi memudahkan Urusan Pengeposan Produk Anda :::: Dealer/ Stokis masih diperlukan .... semua stok always available ...

Berada di Kampung Halaman


Insya Allah, TIB akan berada di kampung halaman di Bukit Payong, Marang, Terengganu pada 30 Mei - 4 Jun 2012. Oleh yang demikian, bagi sesiapa yang berhajat dengan Produk Sabun al-Bayt dan Sabun Belireh serta Sabun RSM, bolehlah menghubungi ana bagi tujuan dealer/ pembelian.

Disamping itu, wangian kasturi TIB juga akan dibekalkan bagi yang berhajat Insya Allah. Hubungi Ustaz Rosdi 016-958 5423

Makluman : Jadi Pengedar

Insya Allah wal Hamdulillah, Sabun al-Bayt menjadi pilihan bagi mereka yang pernah menggunakannya. Di sini ingin saya utarakan bahawa, kos penghantaran ke Sabah/ Sarawak/ Brunei/ Labuan/ Sinapura dan oversea sekiranya ada, akan ditanggung oleh pembeli. 

Ini kerana melibatkan kos pengangkutan udara, dan memaklumkan untuk Sabun al-Bayt dan belireh, harganya masih sama, saya tak naikkan harganya. Oleh itu, kos pos ditanggung sepenuhnya oleh pembeli. Sekitar RM40 - RM45 sahaja ke Sarawak/ Sabah/ Labuan/ Brunei.

Antara Khasiat Sabun al-Bayt :
  1. Rawatan Gangguan Makhluk Halus/ Jin.
  2. Rawatan Kulit Bermasalah.
  3. Rawatan Menyegarkan Badan [Terapi Mandian].
  4. Mencerahkan Kulit Kusam.
  5. Menghilangkan Masalah Penyakit Kaki, Tangan dan Mulut [kanak-kanak].
  6. Memulihkan masalah kulit yang berKUTIL.
    Dengan izinNya jua [tiada salah berikhtiar

Antara Khasiat Sabun Belireh ialah :
  1. Merawat penyakit kelamin.
  2. Merawat radang dubur.
  3. Menghilangkan gatal-gatal, bengkak cantik, reumatik, dan bengkak-bengkak kulit,sakit gigitan serangga.
  4. Menghilangkan sakit akibat memakai kasut tumit tinggi.
  5. Menghilangkan bau badan dan ketiak.
  6. Pencuci muka (masalah jerawat & jeragat).
  7. Bertindak sebagai antiseptik.
  8. Merawat kelemumur dan gatal kulit kepala.
  9. Menguat dan mengilat rambut.
  10. Untuk merawat sakit kepala.
  11. Pencuci vagina serta keanjalan otot vagina.
    Semuanya dengan izinNya jua

Dan Sabun RSM ialah :

Sabun Sireh :
  1. Menghilangkan bau badan dan bau ketiak.
  2.  Pencuci muka (masalah jerawat dan jeragat).
  3.  Bertindak sebagai antiseptik.
  4.  Merawat kelemumur dan gatal kulit kepala.
  5.  Menguat dan mengilatkan rambut.
  6.  Untuk merawat sakit kepala.
  7.  Pencuci vagina serta mengembalikan keanjalan otot vagina.

Sabun Resdung :
  1. Merawat resdung.
  2. Menghilangkan gatal-gatal pada muka akibat resdung.
  3. Menghilangkan jeragat pada muka.
  4. Merawat dan menghilangkan jerawat.
  5. Melegakan hidung tersumbat akibat resdung dan simptom-simptomnya.
Sabun Marigold :
  1. Merawat gatal-gatal badan (ekzema).
  2. Merawat kudis.
  3. Mencerahkan kulit.
  4. Merawat ruam lampin.
  5. Sebagai pencuci muka (jerawat).
  6. Merawat gatal dan luka di celah paha.
  7. Menghilangkan bau badan terutama bau ketiak.
  8. Memberi kesegaran selepas mandi.
  9. Merawat kulit kusam.
  10. Merawat luka yang gatal.

 

Berminat Boleh Hubungi Yer

 
Insya Allah, TIB akan berada di kampung pada 1 - 6 Jun 2012, oleh yang demikian, bagi yang berhajat bolehlah menghubungi TIB di talian 016-958 5423 [Ust Rosdi]

Antara produk yang ada ialah:
  1. Sabun al-BAyt [hot item]
  2. SabunBelireh [hot item]
  3. Sabun Resdung
  4. Sabun Sireh
  5. Sabun Marigold
  6. Kasturi TIB
  7. Sabun RSM [Pack 3 in 1]

Promosi Sabun Belireh - berakhir 31 Mei 2012


Promosi Sabun Belireh bakal berakhir pada 31 Mei 2012, jadi sebelum terlewat, yang berhajat boleh buat pesanan terus kepada TIB pada talian yang dinyatakan. Moga beroleh barakah dariNya. Amin.

Sabun al-Bayt - Terbukti Berkesan [Alahan Pada Kulit/ gatal-gatal]


Alhamdulillah, segala syukur dan puji hanya bagiNya. Selawat dan salam buat junjungan mulia Rasulullah SAW.

Entry kali ini berkisar pada mereka yang menggunakan Sabun al-Bayt sebagai kaedah/ ikhtiar rawatan bagi mereka yang mengalami masalah kulit sensitif @ alahan. Seorang dealer saya iaitu Pn Suzilah membawa Sabun al-Bayt ke tepat kerjanya. Alhamdulillah, dalam 2 hari mampu menjual hampir 30 ketul Sabun keluaran TIB. Satu kredit untuk sahabat ana nie.

Dalam satu SMS ringkas kepada ana, katanya sekarang ada sahabat sekerjanya yang tolong mempromosikan Sabun al-Bayt ini memandangkan penyakit alahan pada kulitnya setel [bi 'Aunillah]. Ana nasihatkan agar yang menggunakan Sabun al-Bayt ini terus menggunakannya jangan berhenti. Amallah selalu. Jika berminat jadi dealer, sila hubungi ana, Insya Allah ana uruskan sehingga Pakej sabun al-Bayt sampai ke tangan tuan/puan.

Bagi yang belum mencubanya, silakanlah, disamping rawatan untuk masalah kulit, Sabun al-Bayt juga sebagai ikhtiar Rawatan Gangguan Makhluk Halus/ Jin Insya Allah, kita berikhtiar dan Allah sembuhkan Insya Allahu Taala.

Dealer berkenaan ialah :

Pn Suzilah Sidek
[Sabun al-Bayt/ Sabun Belireh/ Sabun Resdung/ Sabun Sireh/ Sabun Marigold]
Seksyen 15, Bangi
Tel/ SMS : 019-6068678

Mat Salleh Guna Sabun Resdung

Assalamualaikum WMT dan Salam Hormat,

Alhamdulillah, segala puji bagiNya jua. Selawat dan salam buat junjungan mulia ar-Rasul SAW.

Entry kali ini hanya berkisar pada produk yang dipasarkan oleh Terapi Islam al-Bayt [TIB] iaitu produk Sabun al-Bayt, Sabun Belireh dan Sabun RSM [resdung/ sireh/ marigold].

Seorang dealer ana memberitahu, seorang Mat Salleh membeli produk Sabun Resdung dan Sireh darinya ketika dia membuka gerai jualan sekitar Putrajaya. Mat Salleh betul nie yer bukan orang yang namanya Mat Salleh hehehe. This is for skin ask him hehehe speaking sikit ana lama tak speaking, lebih kurang macam tue lah soalannya kot.

Mat Salleh pun mengakui akan herba alam semulajadi, cuma masyarakat Melayu nie yang ramai mentakwilkan macam-macam bila produk herba ni dikeluarkan, namun tak salahkan mereka jugak, maybe ada yang membeli/ menggunakan dengan cara yang salah, jadi kesannya kurang.

Sila bertanyakan dealer cara-cara penggunaan yang betul/ tepat atau terus menelefon ana untuk bertanyakan direct pada ana, Insya Allah ana akan jelaskan sejelas-jelasnya [bergantung pada situasi ana, maybe ada meeting/ dll, sila tinggalkan mesej yer]

Rujuk senarai nama dealer yer, Insya Allah boleh dapatkan produk hasil keluaran TIB ini. Wallhu a'lam.
Dealer berkenaan ialah :

Pn Maheran
[Sabun al-Bayt/ Sabun Belireh/ Sabun Resdung/ Sabun Sireh/ Sabun Marigold]
Tel : 017-682 2029

Sabun al-Bayt : Rahsia Dari Alam Semulajadi


Assalamualaikum WMT dan Salam Hormat,

Semoga keberadaan kalian di dalam keamanan dan pandangan kasih sayang ALLAH. Seterusnya sama-sama kita berselawat ke atas junjungan besar Rasulullah SAW.

Testimoni kali ini adalah rahasia Sabun al-Bayt yang Alhamdulillah, mampu merawat masalah Kulit yang kronik dengan penggunaan kerap Insya Allah. Seorang kakak yang bertugas di pejabat saya [cleaner services] selalu membeli Sabun al-Bayt dengan saya di pejabat, katanya untuk maknya, dan saya bertanyakan mak menghidap penyakit apa? Katanya penyakit gatal kulit yang perlu di suntik setiap bulan. 

Yang ana terkejut adalah pengakuan akak tadi yang mana maknya tidak lagi perlu di suntik dengan ubat di klinik untuk kegatalan berkenaan. SubhanALLAH. Maha Suci Allah Taala. Itulah rahasia herba yang Allah jadikan untuk kegunaan manusia di atas muka bumi ini. Yang penting, berusaha demi mendapatkan kesembuhan.

Jadi, rujuklah senarai pengedar Sabun al-Bayt di Malaysia yang ada, mereka bersedia membantu Insya Allah, dan yang terkini En Zul di Limbang, Sarawak. Dan ana masih menunggu dealer di Sabah serta di bahagian utara Malaysia seperti Kedah/ Perlis. Hubungi ana untuk pertanyaan dan tempahan.

Cara menggunakan Sabun al-Bayt bagi masalah kulit ialah :
  1. Buat mandian macam biasa, bermain-main dengan buih berkenaan selama yang boleh [5 - 10 minit]
  2. Buih Sabun al-Bayt dijadikan sebagai mask, dibiarkan kering di badan, pagi esok dibilas dengan Sabun Belireh/ Sireh.

DEALER TERKINI - Limbang, Sarawak


Yang berhajat dengan Produk keluaran TIB di negeri Sarawak, boleh dapatkan dengan Pengedar terkini di Sarawak [pengedar pertama di Sarawak] iaitu:

En Zulkarnain
Limbang, Sarawak
[Sabun al-Bayt/ Sabun Belireh/ Sabun Resdung/ Sabun Sireh/ Sabun Marigold]
Tel/ SMS : 019-926 2673

Sedikit info :

SABUN AL-BAYT
  1. Untuk masalah-masalah kulit sensitif.
  2. Ekzema/ Jeragat/ jerawat/ resdung - guna buih sabun sebelum tidur jadikan seperti mask, bilas pagi esok
  3. Gangguan Makhluk halus : gunakan sekerap yang boleh.
  4. Ruam lampin bayi : buihkan dan letakkan pada tempat yang ada ruam lampin.
Insya Allah, suatu ikhtiar dalam mencari kesembuhan dariNya.

Bau Sabun al-Bayt - dia pening

Alhamdulillah, segala puji bagiNya, beerterusanlah selawat ke atas Rasulullah SAW, moga syafaat Baginda untuk kita Insya Allah.

Sedikit testimoni yang nak dishare kali ini. Pada 13hb Mei 2012, selepas menghadiri kenduri kahwin anak jiran ana yang dilakukan di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin [Masjid Besi Putrajaya], majlis perkahwinan yang melibatkan 20 pasangan sekaligus, yang disempurnakan kemuncak program oleh Dato' Seri Shahrizat, ana ke rumah sahabat di Seksyen 15 Bangi.

Kedatangan ana ke sana kerana bertujuan ziarah sahaja sahabat ana [sahabat di sekolah menengah dahulu], sambil memberikan tawaran mengedar Sabun al-Bayt dan sabun-sabun lain. Alhamdulillah, sahabat bersetuju. Dia menjual Sabun al-Bayt kepada adik iparnya yang berada di Seksyen 7 Bangi [dekat Restoran Sup Ketin agaknya]. Dan apabila adik iparnya mencium bau Sabun al-Bayt, terus dia pening-pening lalat. Agaknya ada gangguan tue katanya.

Malam tadi adiknya menelefon ana bertanyakan pasal Sabun al-Bayt berkenaan, dan selepas bercerita panjang, adiknya berpuas hati dan rela untuk dirawat, oleh kerana jarak yang jauh, ana swastakan kepada sahabat perawat di Putrajaya iaitu Ustaz Helmy.

Wallahu a'lam.

Dealer Terkini - Bangi


Pn Suzilah Sidek
[Sabun al-Bayt/ Sabun Belireh/ Sabun Resdung/ Sabun Sireh/ Sabun Marigold]
Seksyen 15, Bangi
Tel/ SMS : 019-6068678
Boleh dapatkan produk TIB dengan Pn Suzilah, Insya Allah.

Jom Join Dealer al-Bayt

Assalamualaikum WMT dan Salam Mesra,

Adanya semoga dipermudahkan ALLAH bagi segala urusan dunia dan akhirat bersama dengan syafaat dari Rasulullah S.A.W.

Saya mengajak tuan/ puan/ cik untuk bersama-sama dengan saya dalam memasarkan dan berurusniaga dalam jualan Sabun al-Bayt/ Sabun Belireh/ Sabun RSM dan beberapa produk lain. Alhamdulillah, jika usaha betul-betul akan dapat pulangan yang lumayan.

Alhamdulillah, seorang dealer saya di Terengganu, Pn Zaini [014-8076839], mampu menjual Sabun Resdung sebanyak 120 buku dalam masa 2 minggu. Rezkinya selepas berusaha. Asalnya Pn Zaini mendapatkan rawatan dengan saya dan selepas membeli dan menggunakan Sabun al-Bayt keluaran TIB dia merasakan ada sesuatu yang menarik pada Sabun al-Bayt berkenaan.

Akhirnya dia memilih untuk menjadi dealer al-Bayt, saya mengamalkan konsep tiada paksaan, saya takk memaksa sesiapa, namun apabila menggunakan Sabun al-Bayt, Insya Allah akan ada kesannya seperti kulit muka lebih cerah, masalah kulit gatal-gatal hilang dan yang menariknya Sabun al-Bayt boleh digunakan di setiap peringkat umur, dari bayi [masalah ruam lampin] sehingga orang dewasa [ikhtiar rawatan gangguan jin saka].

Antara dealer yang lain antaranya Pn Siti Shairah [013-3007457] dan Pn Nurul Tazlina [018-248 1009] serta Pn Razitah dan suaminya [012-2159063] yang bergerak aktif di sekitar Putrajaya/ Cyberjaya. Memang mana-mana pekerjaan menuntut sedikit tenaga, sebagai contoh, ke pejabat pos bagi tujuan pengeposan barangan dan lain-lain lagi.

Sila rujuk pakej yang disediakan di ruangan kanan blog ini. Apa-apa boleh berbincang Insya Allah, rezki ada di mana-mana sahaja asalkan berusaha. Itu janji dariNya. Robbuna wa robbul jalil.

Pada masa yang sama juga sedikit promosi cookies yang saya pasarkan, tiada d ipasaran, saya ambil dari pembuat di BTP dan terus pasarkan kepada pelanggan. Insya Allah kualiti terjamin citarasa terpelihara.

Cookies ini boleh dapatkannya pada hari bekerja di pejabat saya atau di rumah saya di BTP Insya Allah, sila buat pertanyaan/ tempahan dengan menghubungi saya di talian 016-9585423, dan untuk tempahan raya nanti, kena buat tempahan seawal bulan Julai. Tapi mohon jujur, dah tempah sila datang ambil yer, nantikan membazir plak kueh tue nanti. Tak baik tue. Wallahu a'lam.

Diam Apabila Menggunakan Sabun al-Bayt

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah, segala puji baginya yang telah memberikan kesempatan, ruang dan peluang kepada ana untuk terus mencoretkan beberapa testimoni yang berlaku kepada mereka yang menggunakan Sabun al-Bayt keluaran Terapi ISlam al-Bayt [TIB] ini. Bukan bertujuan membuktikan produknya bagus, namun semuanya dengan izinNya jua. Sebagai 1st Aid Kit bagi yang memerlukannya.

Terkini 10/5/2012 jam 11:45 pagi, seorang makcik menelefon meminta ana merawat secara jarak jauh anak gadisnya yang kerasukan tiba-tiba setelah orang yang disyaki menyihir anak gadisnya menelefon anaknya itu. Jadi macam mana yer!!! 

Dengan bacaan al-Fatihah memohon kepadaNya agar diberikan petunjuk, ana mesej kembali kepda amakcik berkenaan supaya menggunakan Sabun al-Bayt memandangkan makcik berkenaan juga adalah seorang pengedar Sabun al-Bayt ini. Alhamdulillah, dibuihkan Sabun al-Bayt dan terus melumurkan pada tubuh badan anak gadisnya itu, dan makcik berkenaan menceritakan, terus diam anaknya dan tiada lagi terketar-ketar atau meracau-racau. Alhamdulillah, segala puji bagiNya.

Barakahnya sumber alam yang Dia jadikan di atas muka bumi ini untuk tujuan manusia menggunakannya sebagai tanda kebesaranNya jua. Allahu robbi. Kes ini di Terengganu.

Dealer Terkini - Putrajaya/ Cyberjaya

Bagi yang berhajat dengan Produk keluaran TIB iaitu Sabun al-Bayt, Sabun Belireh, Sabun RSM boleh dapatkan dengan dealer TIB :

Puan Maheran
017-682 2029
[Tel/ SMS]

Insya Allah juga, Sabun al-Bayt juga akan dipasarkan dalam web Muslim Niaga oleh Pn Maheran ini Insya Allah.

Sabun Belireh ke Limbang, Sarawak

Alhamdulillah, hari ini ana poskan 2 buku sabun Belireh dan 1 buku Sabun Marigold ke Sarawak. Insya Allah selamat sampai nanti. Bagi mereka yang berada di luar sana, ikhtiarlah masalah kebotakan/ rambut gugur/ kelemumur dengan Sabun Belireh ini.

Ana berani keluarkan Sabun Belireh ini kerana ana sendiri yang menggunakannya, dan masalah rambut [kebotakan] beransur-ansur pulih iaitu semakin lebat rambut ana [kepala lah yer, jangan pikir rambut lain plak!].

Begitu juga sahabat ana di pejabat yang memang kepalanya botak tengah, dalam penggunaan 2 minggu, kepalanya dah ditumbuhi anak-anak rambut baru. Katanya : pelan-pelan kayuh ustaz! hehehehe.

Jadi promosi Sabun Belireh ini sepanjang Mei ialah RM25 untuk 2 buku sabun ini [tidak termasuk pos]. Kalau ana terlupa hal promosi ini sila ingatkan yer. Manusia akan selalu lupa. Masya Allah. Hubungi Ustaz Rosdi 016-958 5423.

FLYERS TERBAHARU TIB

Flyers terbaharu TIB yang mana ianya menerengkan khasiat semua jenis Sabun yang disediakan di TIB dan khasiat Kasturi. Bagi mempermudahkan tujuan promosi Sabun keluaran TIB ini. Insya Allah.

Di helaian kedua flyers ini dicatatkan nama-nama pengedar Sabun al-Bayt [setakat sebelum flyers ini dicetak, jadi yang tiada nama jangan berkecil hati yer!]

Setiap flyers dijual dengan harga RM0.20 sahaja, akan diposkan dengan menggunakan Pos Ekspress, dealer pertama yang dapat flyers ini ialah En Sulong. Alhamdulillah bersemangat En Sulong untuk mempromosikan Sabun al-Bayt ini. Moga dipermudahkan urusannya. 

Dan ana masih menggunakan khidmat Saudara FaQir Design dalam merekacipta Flyers ini, kerana sukakan kekemasan dan idea beliau. Moga beroleh barakah Tuan FaQir Design.

Dealer Sabun Al-Bayt/ Belireh/ RSM

En Sulong
Blok 29, Bandar Tasik Puteri, Rawang
[Sabun al-Bayt/ Sabun Belireh/ Sabun Resdung/ Sabun Marigold/ Sabun Sireh]
Kawasan Jajahan : Ampang/ Keramat/ Hulu Kelang

Tel:
013-346 4260

Tuan/puan boleh oder dengan beliau.

TESTIMONI - Sabun al-Bayt

Salah seorang dealer Sabun al-Bayt [dari sekitar BTP] datang ziarah ke rumah pada petang semalam 6 Mei 2012 [Ahad], lama tak jenguk umah ustaz katanya, ana alu-alukan sahaja memandangkan dia antara dealer ana yang terawal juga. Lagipun dia nak berbekam badannya dengan zaujah ana [Pn Anida Idayu - 016-958 5502]. 

Selesai berbekam, sembang-sembang santai dengannya bersama zaujah ana sekali [hehehe kena nyatakan nie, nanti mengundang fitnah], katanya Alhamdulillah ustaz, semenjak menggunakan Sabun al-Bayt ini, masalah jeragat di muka telah hilang, ana bertanyakan akak buat macam mana? Dia nyatakan bahawa, akak gunakan buih Sabun al-Bayt dan akak buat sebagai masker sebelum tidur. 

Jadi yang ada masalah gatal-gatal di muka [resdung] dan jeragat atau jerawat, gunalah Sabun al-Bayt sebagai mask sebelum tidur, Insya Allah kesembuhan dariNya jua. Tiada salah kita berikhtiar.

Terapi Islam al-Bayt
- Suatu Ikhtiar -

Sabun al-Bayt : sesuai untuk semua bangsa

Assalamualaikum wbt dan Salam sejahtera,

Ada juga yang bertanyakan kepada saya, orang Cina dan India boleh guna tak Sabun al-Bayt/ Belireh nie? Kan Ustaz dah Ruqyahkan? Ayatul Quran tue???

Ana senyum sahaja dengan pertanyaan sebegitu, jawapannya boleh. Boleh digunakan, tiada jatuh hukum haram dan sebagainya. Konsep diruqyahkan adalah memohon padaNya supaya Sabun berkenaan menjadi ubat/ ikhtiar rawatan. Jadi jangan takut untuk bangsa lain menggunakannya.

Ikhtiar/ mencari kesembuhan itu tidak terikat dengan bangsa/ agama, cuma kita yang beragama Islam, adalah pantang larangnya, takkan boleh berubat dengan benda Haram.

Jadi bangsa Cina/ India jangan takut nak gunakan Sabun al-Bayt/ Sabun Belireh/ Sabun Resdung/ Sabun Sireh ataupun Sabun Marigold. Hubungi saya [Ust Rosdi 016-958 5423] atau mana-mana dealer berdekatan anda!!!

Wallahu a'lam.

Masalah Kulit

Assalamualaikum WMT dan Salam Ingatan,

Semoga beradanya sekalian pembaca dalam rahmat dan keamanan ALLAH.
Bagi yang mengalami masalah kulit:
  1. Gatal-gatal [bukan gatal nak kahwin yer!]
  2. Ekzema
  3. Kayap/ kurap
  4. Berkuping
  5. Kulit Kering
Jangan ragu-ragu untuk menggunakan Sabun keluaran TIB, hubungi Ustaz Rosdi 016-9585423/ Pn. Anida Idayu 016-958 5502. 


Tuan/puan boleh menggunakan 3 jenis sabun ini untuk masalah kulit Insya Allah :
  1. Sabun al-Bayt
  2. Sabun Belireh
  3. Sabun Marigold
Konsep Sabun Herba ini ialah:
  1. Terapi mandian, jadi apabila mandi menggunakan sabun-sabun ini, bermain-main dengan buih sabun berkenaan sekitar 5 - 10 minit, selepas itu habiskan mandian.
  2. Apabila nak tidur, ambil buih sabun dan sapukan pada kulit yang berkenaan, bangun pagi baru bilaskan [jika penyakit kulit daripada gangguan, maka seeloknya menggunakan Sabun al-Bayt, sabun al-Bayt ini memang sangat berkesan untuk masalah kulit] Insya Allah.

Sabun al-Bayt : antara fungsi/ khasiatnya

Alhamdulillah, segala puji baginya. Selawat dan salam buat junjungan mulia ar-Rasul saw. 

Antara khasiat Sabun al-Bayt TERBAHARU yang ana dapatkan daripada pengguna/ dealer Sabun al-Bayt ini ialah :
  1. Masalah white head pada muka hilang selepas penggunaan kerap.
  2. Masalah gatal-gatal pada kulit/ jerawat di belakang badan hilang/ gugur dengan membuat mandian dengan Sabun al-Bayt ini.
  3. Ruam lampin pada bayi hilang selepas melakukan mandian dengan Sabun al-Bayt ini.
  4. Anak-anak kecil yang taknak ke sekolah, dimandikan dengan Sabun al-Bayt ini, Alhamdulillah ke sekolah seperti biasa [daripada staff di LHDN Cyberjaya]
Oleh yang demikian, janganlah ragu-ragu menggunakan Sabun al-Bayt ini. Halal! Sumber daripada anugerah alam semulajadi sahaja [herba di Malaysia].

Pertanyaan : boleh tak orang BUKAN Islam menggunakan Sabun al-Bayt ini??? Jawapannya boleh dan sangat digalakkan orang Bukan Islam menggunakannya lebih-lebih lagi masyarakat tiongha yang memakan benda itu [bukan semua yer!]. Kulitnya akan sedikit gatal-gatal, amallah menggunakan Sabun al-Bayt ini Insya Allah akan okey.

Bagi yang lelaki, yang ada gatal-gatal di bahagian ari-ari/ bawah kelangkang, sebelum tidur ambil buih Sabun al-Bayt ini, sapukan pada kawasan berkenaan, Insya Allah akan hilang gatal-gatal berkenaan pada pagi esoknya. Wallhu a'lam. Alhamdulillah, Sabu al-Bayt sudahpun masuk ke pengeluaran ketiga, dijangka 7 Mei, pengeluaran ketiga siap dengan bahan-bahannya masih sama dan harganya masih sama. 

Wakil pengedar di Utara dan Sabah Sarawak masih dicari-cari. Insya Allah.


CARA PEMBELIAN

1- Sila isi borang tempahan online di SINI.
2- Whats App / Telegram 016-958 5423 unt pertanyaan stok [stok memang sentiasa ada]
3- Caj pos RM7.30 - semenanjung dan RM12.00 - Sabah Sarawak Labuan
4- Hari pengeposan biasanya Isnin dan Khamis serta Sabtu
5- Produk lain sila sertakan Kos Pos, kecuali Homoepathy [dengan pembelian RM100 ke atas] shj tidak memerlukan Kos Pos.

PerBankkan:
Maybank : 1646 8700 4480
CIMB : 7603 1998 19

Whats App/ SMS:
1- Nama penuh
2- Alamat Penuh
3- Emel/ No HP diperlukan.

Sila masukkan emel ketika membuat pembayaran online iaitu produkalbayt@gmail.com