:::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog Rasmi SABUN TERAPI ISLAM AL-BAYT [TIB] :::: Syukran dan Terima Kasih :::: Sila isikan Borang Tempahan Online bagi memudahkan Urusan Pengeposan Produk Anda :::: Dealer/ Stokis masih diperlukan .... semua stok always available ...

Jom Join Dealer al-Bayt

Assalamualaikum WMT dan Salam Mesra,

Adanya semoga dipermudahkan ALLAH bagi segala urusan dunia dan akhirat bersama dengan syafaat dari Rasulullah S.A.W.

Saya mengajak tuan/ puan/ cik untuk bersama-sama dengan saya dalam memasarkan dan berurusniaga dalam jualan Sabun al-Bayt/ Sabun Belireh/ Sabun RSM dan beberapa produk lain. Alhamdulillah, jika usaha betul-betul akan dapat pulangan yang lumayan.

Alhamdulillah, seorang dealer saya di Terengganu, Pn Zaini [014-8076839], mampu menjual Sabun Resdung sebanyak 120 buku dalam masa 2 minggu. Rezkinya selepas berusaha. Asalnya Pn Zaini mendapatkan rawatan dengan saya dan selepas membeli dan menggunakan Sabun al-Bayt keluaran TIB dia merasakan ada sesuatu yang menarik pada Sabun al-Bayt berkenaan.

Akhirnya dia memilih untuk menjadi dealer al-Bayt, saya mengamalkan konsep tiada paksaan, saya takk memaksa sesiapa, namun apabila menggunakan Sabun al-Bayt, Insya Allah akan ada kesannya seperti kulit muka lebih cerah, masalah kulit gatal-gatal hilang dan yang menariknya Sabun al-Bayt boleh digunakan di setiap peringkat umur, dari bayi [masalah ruam lampin] sehingga orang dewasa [ikhtiar rawatan gangguan jin saka].

Antara dealer yang lain antaranya Pn Siti Shairah [013-3007457] dan Pn Nurul Tazlina [018-248 1009] serta Pn Razitah dan suaminya [012-2159063] yang bergerak aktif di sekitar Putrajaya/ Cyberjaya. Memang mana-mana pekerjaan menuntut sedikit tenaga, sebagai contoh, ke pejabat pos bagi tujuan pengeposan barangan dan lain-lain lagi.

Sila rujuk pakej yang disediakan di ruangan kanan blog ini. Apa-apa boleh berbincang Insya Allah, rezki ada di mana-mana sahaja asalkan berusaha. Itu janji dariNya. Robbuna wa robbul jalil.

Pada masa yang sama juga sedikit promosi cookies yang saya pasarkan, tiada d ipasaran, saya ambil dari pembuat di BTP dan terus pasarkan kepada pelanggan. Insya Allah kualiti terjamin citarasa terpelihara.

Cookies ini boleh dapatkannya pada hari bekerja di pejabat saya atau di rumah saya di BTP Insya Allah, sila buat pertanyaan/ tempahan dengan menghubungi saya di talian 016-9585423, dan untuk tempahan raya nanti, kena buat tempahan seawal bulan Julai. Tapi mohon jujur, dah tempah sila datang ambil yer, nantikan membazir plak kueh tue nanti. Tak baik tue. Wallahu a'lam.

0 pengunjung budiman:

Catat Ulasan

CARA PEMBELIAN

1- Sila isi borang tempahan online di SINI.
2- Whats App / Telegram 016-958 5423 unt pertanyaan stok [stok memang sentiasa ada]
3- Caj pos RM7.30 - semenanjung dan RM12.00 - Sabah Sarawak Labuan
4- Hari pengeposan biasanya Isnin dan Khamis serta Sabtu
5- Produk lain sila sertakan Kos Pos, kecuali Homoepathy [dengan pembelian RM100 ke atas] shj tidak memerlukan Kos Pos.

PerBankkan:
Maybank : 1646 8700 4480
CIMB : 7603 1998 19

Whats App/ SMS:
1- Nama penuh
2- Alamat Penuh
3- Emel/ No HP diperlukan.

Sila masukkan emel ketika membuat pembayaran online iaitu produkalbayt@gmail.com