AHLAN BIKUM/ SELAMAT DATANG

Produk Ikhtiar Rawatan Berkaitan Masalah Gangguan Makhluk Halus dan Penyakit Fizikal. Hakikatnya kita berikhtiar dan DIA jua menyembuhkan. Pertanyaan/ Tempahan : Ust Rosdi 016-958 5423/ 018-245 3824; email: terapialbayt@gmail.com.

SABUN AL-BAYT; SABUN BELIREH

Ikhtiar Rawatan Masalah Gangguan Makhluk Halus dan Masalah Kulit Sensitif menggunakan Sabun al-Bayt dan Masalah kebotakan Kecil, Rambut Gugur, Bau badan/ Ketiak menggunakan Sabun Belireh. RM15.00 [Semenanjung] RM16.00 [Sabah/ Sarawak/ Labuan] sahaja seunit.

SABUN RESDUNG SIREH MARIGOLD

Sabun Hand Made; ikhtiar Rawatan Resdung, Kewanitaan, Kelemumur; Ketiak Berbau; Badan Berbau; Masalah Ekzema/ Psoarisis, Insya Allah dengan izinNya jua. RM8.00 sahaja seunit.

KAPSUL BUAH TUNJUK LANGIT; KAPSUL BIJI APRIKOT; KAPSUL MINYAK ZAITON

Buah Tunjuk Langit ikhtiar Rawatan Masalah Kencing manis/ Darah Tinggi/ Buasir Berdarah; Biji Aprikot yang mengandungi Vitamin B17 merawat masalah kanser; dan Minyak Zaiton ikhtiar bagi masalah kolestrol, sembelit, period tidak stabil... Insya Allah.

PRODUK SAFFRON, PIL PERAPAT DAN SPRAY RESDUNG

Saffron adalah herba termahal di dunia dan khasiatnya menakjubkan; Pil Perapat adalah adunan herba-herba tradisional seperti Kacip Fatimah, Manjakani dan Akar Serapat; Spray Resdung adalah gabungan herba-herba pilihan dalam ikhtiar rawatan resdung/ sinus. Insya Allah membantu dengan izinNya jua!

MINYAK ZAITON/ OLIVE OIL

Khasiat Minyak Zaitun Extra Virgin antaranya membantu merawat masalah kolestrol, period tidak stabil, anti kanser, rawatan gangguan membabitkan sihir, dll kesan dengan izinNya. 1 botol RM40.00 sahaja/ 1 peket RM10.00 sahaja [tak termasuk kos pos] Pembayaran ke Maybank; 1646 8700 4480

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Bagi pengamal homeopathy kami tidak menggunakan perkataan “ubat” kerana homeopathy bukanlah ubat. Lebih sesuai disebut sebagai “remedi” kerana penyediaan remedi homeopathy adalah dari sumber alam semulajadi. Remedi homeopathy boleh dikatakan hampir tidak mempunyai kesan yang bahaya dan tidak ada dos yang boleh menyebabkan keguguran bagi ibu-ibu mengandung atau memberi kesan merbahaya kepada bayi yang dikandung.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Penawar Homeopathy digunakan untuk menguatkan ‘Tenaga Hayat’ (Vital Force) supaya dapat melawan penyakit. Dalam sistem perubatan Homeopathy, tumpuan diberi kepada pengembalian keseimbangan Vital Force dan mengembalikannya kepada kekuatan yang optimum. Homeopathy menjangkau jauh sehingga kepada alam rohaniah organisme di dalam rawatan sebarang keadaan sakit atau penyakit. Vital force, sebagaimana yg diistilahkan sebagai ‘Bio-Energy’merupakan kuasa hayat yang menjadi intipati kepada organisme hidup.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

HOMEOPATHY bersandarkan pada prinsip persamaan; sesuatu yang memberi penyakit juga boleh mengubati penyakit yang sama – iaitu Hukum Kesembuhan Semulajadi. Ia merupakan terapi holistik yang amat berkesan untuk menghilang dan mengikis penyakit yang ada dipelbagai peringkat, iaitu penyakit fikizal, emosional dan mental.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Apa yang Dimaksud dengan Naturopati? Doktor naturopati akan menganjurkan pesakitnya untuk melakukan detoksifikasi untuk menghilangkan racun dari dalam tubuh, sebagai ikhtiar/ usaha pencegahan penyakit. Doktor Naturopati juga memberikan perhatian khusus terhadap gaya hidup pesakitnya agar tidak bertentangan dengan prinsip kesihatan seimbang.

RAWATAN AKUPUNTUR

Kaedah ini boleh dikatakan diguna oleh semua masyarakat kuno yang bertamadun awal seperti orang-orang Bunti Afrika, Arab Tigris, Mesir Kuno, India dan China. Namun penghormatan telah diberikan oleh kebanyakan ahli-ahli perubatan kepada China kerana pengalaman jenis ini banyak diguna atau diamalkan oleh rakyat China sejak 4000 tahun yang lampau sehingga hari ini.

:::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog Rasmi SABUN TERAPI ISLAM AL-BAYT [TIB] :::: Syukran dan Terima Kasih :::: Sila isikan Borang Tempahan Online bagi memudahkan Urusan Pengeposan Produk Anda :::: Dealer/ Stokis masih diperlukan .... semua stok always available ...

Wajah Makin Cerah

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah, 
Segalanya milik Allah Taala.

Bagi tujuan testimoni kali ini, feedback yang ana dapat ni dah lama, tapi kali ini baharu nak menaipnya. Sabun al-Bayt, bagi yang betul-betul menggunakannya bi iz niLLAH, mampu mencerahkan kulit wajah. 

Pertama:
Dealer Pn Idah, antara yang terawal menyatakan hal ini kepada pengurusan TIB ketika beliau datang berkunjung ke rumah ana bagi tujuan berbekam dengan zaujah ana.

Kedua:
Adik ana yang berada di KUIS, Selangor, menyatakan yang kawan-kawannya yang menggunakan sepenuhnya Sabun al-Bayt menampakkan kawan-kawannya semakin cerah raut wajahnya.

Ketiga:
Anak kepada stokis TIB di Terengganu menyatakan perkara yang sama buat suaminya, apabila suaminya menggunakan Sabun al-Bayt dan Sabun Resdung. Wajah suaminya makin cerah dan resdungnya berkurangan terus!

Alhamdulillah! Bagi yang berminat boleh mencari Produk TIB dengan dealer yang ada di seluruh Malaysia In Sya Allah!

Dealer TIB : Putrajaya

Alhamdulillah, meneruskan tenaga Pengedar Produk TIB di Putrajaya, yang berhajat boleh menghubungi beliau :


Puan Noor Aini
Presint 9, Putrajaya
Tel : 012-919 6522

Produk:
Sabun al-Bayt - [hot item]
Sabun Nuur Aura al-Bayt - [hot item]
Sabun Belireh
Sabun al-Waqiah [Sabun Resdung]- [hot item]
Sabun Sireh - [hot item]
Sabun Marigold

Sabun al-Bayt Merawat Masalah Kulit Bersisik


Alhamdulillah, dengan izinNya jua, herba atau bahan alam yang Allah Taala jadikan di dunia ini, yang tumbuh melata di atas bumi ini sebenarnya bahan terbaik untuk pelbagai masalah yang berkaitan manusia. Ini kerana tiadalah Allah Taala jadikan sesuatu sia-sia sahaja. Yang paling UTAMA ialah berusaha, berikhtiar seterusnya sama-sama bertawakkal padaNya, Yang Maha Menyembuhkan segala macam penyakit. Bi izniLLAH.

Kisah ini ana nukilkan sebagai motivasi bagi yang diluar sana supaya jangan jemu berikhtiar dan berusaha melawan penyakit! itulah kita, hakikat hambaNya yang mana sebagai hamba tiadalah layak untuk kita mempersoalakan ujian yang Dia kenakan kepada kita. Kita hambaNya.

Seorang ayah dan ibu pada asalnya datang rawatan di PEBATAP di Masjid Bandar Tasik Puteri, Rawang, rujuk http://muallijbtp.blogspot.com, anak gadisnya mengalami masalah gangguan berkaitan binatang iaitu ular, seluruh badan anak gadisnya bersisik yang amat teruk, dan kedua belah matanya pun sebijik seperti mata ular, masya ALLAH! 

Usai rawatan [tak nak ceritakan sesi rawatan kali ini], ana memaksa ayahnya membeli Sabun al-Bayt dengan menyatakan kepada ayah ibu anak gadis berkenaan, kita ikhtiar tuan, setakat ini Sabun al-Bayt memang berkesan dengan izinNya jua bagi yang bermasalah kulit [ana kesiankan anak gadisnya, memang agak kronik kulit anak gadisnya]. Dengan berat hati ayahnya mengeluarkan duit dan membelinya! Selang 2 minggu anak gadis ini datang lagi rawatan dan ayahnya membeli lagi 2 buku Sabun al-Bayt! Ana tanya kenapa? Katanya anaknya dah tak menggaru-garu lagi malam dan ketika tidur! Bi izniLLAH kata ana.

Semalam 24 Feb 2013, ayah anak gadis berkenaan menelefon dan bertanya adakah ana ke masjid arini? [hampir sebulan ana tak ke rawatan di masjid kerana ada program dengan KPM], ana menyatakan in sya Allah akan ada. Selepas Asar si ayah berkenaan sampai, dan Alhamdulillah, si ayah berkenaan borong 10 buku [ana diskaunkan sikit hehehe] dan bertanyakan perihal anak gadisnya dan si ayah menyatakan Alhamdulillah banyak sangat dah perubahannya. Alhamdulillah. Nama si ayah ialah Abd Rahman [Kuala Lumpur] no tel : ana tak nyatakan lah bagi memberi privasi bagi keluarga berkenaan. Wallahu a'lam!


Dealer TIB di Negeri Yang Masih Diperlukan

Assalamualaikum wbt.

Sebagai mana tajuk entry, negeri yang masih diperlukan tenaga Pengedar Produk TIB ialah:
  1. Perlis [masih tiada]
  2. Kedah [masih tiada]
  3. Perak [ada 1 sahaja setakat ini]
  4. Pulau Pinang [1 sahaja dealer setakat ini]
  5. Kelantan 
  6. Pahang [masih tiada]
  7. Sabah
  8. Melaka
  9. Johor [baharu ada 2 dealer]
Walaupun begitu, yang mana-mana berhajat untuk mengedar Produk TIB tiada masalah walaupun di negeri yang sudah ada ealer/ stokis, memandangkan Man Jadda wa Jadda [siapa berusaha dia yang dapat].

Pakej yang disediakan seperti mana yang ada pada blog TIB.

Bahagia membantu!
Ustaz Rosdi
016-958 5423

Resdung Makin Okey

Salah seorang Dealer di Negeri Sembilan [Ustaz Akmal] menyatakan bahawa, ramai yang menggunakan Sabun al-Waqiah iaitu Sabun Resdung, pengguna berkenaan merasakan banyak perubahan yang ketara pada mukanya. Maybe bersin pada waktu pagi berkurangan, lendir hidung kurang.

Lupa nak maklumkan, Sabun Resdung dijenamakan semula sebagai Sabun al-Waqiah kerana atas nasihat Biro Farmaseutikal KKM. Jadi kami akur sahaja dengan teguran berkenaan, jadi jika masih ada sticker Sabun Resdung tue, maknanya nak habiskan stok sticker lama jer hehehe!

Sabun Resdung digalakkan digunasama dengan Sabun Sireh, dan mandian menggunakan Sabun al-Bayt! Kadangkala penyakit bukan daripada fizikal sahaja, namun ada gangguan daripada makhluk berkenaan!

Jadi yang berhajat nak dapatkan sila rujuk senarai pengedar pada blog ini, klik pada ruangan pengedar! Produk TIB ialah free chemical! Bi IzniLLAH! 

Pengedar dan Stokis dijemput mengedar Produk TIB! Wallahu a'lam!

Rasa Sakit Badan Kurang

Alhamdulillah, syukur padaNya jua.

Pagi ini 18 Feb 2013, menerima mesej dari pengguna Sabun al-Bayt di Singapura, menyatakan rasa syukur pada Allah Taala kerana sepanjang dia menggunakan Sabun al-Bayt, rasa sakit pada seluruh badannya berkurangan! Ikhtiar Puan jawab saya, tiada salah kita berikhtiar.

Sekarang Puan berkenaan hadiahkan Sabun al-Bayt buat ibunya dan adik beradiknya, dan saya serahkan order kepada Dealer TIB di Johor. 

STOKIS KUALA BERANG


Pn Norizan bt Muda
Kg Atas Tol, Kuala Terengganu
[dilantik Stokis Kuala Berang] 

Tel: 013-980 6345

Produk:
[Sabun al-Bayt/ Sabun Nuur Aura al-Bayt/ Sabun Belireh/ Sabun Resdung/ Sabun Marigold/ Sabun Sireh]

Rambut Sihat dan Tidak Gugur


Demikian tajuk entry kali ini bila mana delaer di Ampang iaitu Pn Norsiah KLCC menyatakan pada saya dengan ikhtiar Sabun Sireh, jadi berikhtiarlah! Di samping Sabun Sireh, untuk masalah kulit kepala dan keguguran rambut serta merawat keputihan. Boleh ikhtiar dengan Sabun Belireh juga, kesembuhan milikNya namun tiada salah kita berikhtiar!

Sindiket Penipuan Gadjet : Hati-hati Semua


Bagi yang diluar sana, hati-hati dengan penipuan gadjet [handphone n laptop jenama Apple], mereka akan mengatakan mereja dari kastam negara! Mendakwa sebelum dibuka tender, mereka akan menjual dulu gadjet-gadjet berkenaan sebelum open tender!

Mereka menggunakan nama samaran antaranya ialah :

Nadia ********* bt Shamsuddin
IC : 891220-05-5030

Rozman***** bin Abdullah
IC : 761030-08-6789

Dan no tel yang mereka gunakan ialah :
011-1579 6438
013-282 7787
013-278 1121

Menggunakan nama Sulaiman bin Md Sultan bagi transaksi di Maybank, no akaunnya ialah : 162151759968 dan CIMB Bank, no akaunnya ialah : 12290099939520!

TERKINI! Menggunakan akaun Maxpro Consultant : Maybank 514123621972 dan CIMB 14220000663106! terbaru, no phone 019-5269207 / 01113005022
nama terbaru yg diguna Shah............ bin E****
i/c no. 830***-14-****
Kuala Lumpur

Kalau sesiapa dapat membantu saya mengesan mereka yang menipu ni pun lagi bagus! Sama-sama berhati-hati selepas ini yer!

Hari ni, 6 Feb 2013, menghantar sms yang sama kepada ibu mertua saya di kampung, nasib baik mak mentua saya sms saya dulu bertanyakan perkara ini, kalau tak konfem kene tipu lagi! 

Mereka merasakan, mereka hebat di dunia dengan hidup memakan duit haram, namun mereka lupa, dosa sesama manusia, manusia jua yang mengampunkan, kalau tak matilah mereka dalam azab Allah nanti! Moga mereka mendapat balasan yang setimpal dari Allah Taala. 

Maybe kumpulan ini mengambil nombor-nombor HP mangsanya dari dalam blog-blog yang ada! Maka hati-hatilah saudaraku!  

Sambutan Promosi Sabun TIB - bg Dealer TIB


Alhamdulillah, sambutan setakat ini dengan 4 dealer TIB telah selamat menerima Produk TIB In Sya Allah. Dengan order terbanyak daripada Dealer Limbang (80 Sabun al-Bayt dan 25 Sabun Nuur Aura al-Bayt)

Dealer Johor [20 Sabun Belireh], Dealer Seremban [20 Sabun al-BAyt dan 10 Belireh] dan Dealer Kemaman [20 Sabun al-Bayt dan Sabun RSM]. 

 Terima kasih bagi yang memberikan kepercayaan berterusan pada Produk TIB! Suatu Ikhtiar berterusan daripada TIB dalam menangani masalah gangguan dan masalah kulit sensitif dan yang sewaktu dengannya.

Dealer tetap TIB yang lain boleh berhubung dengan Ust Rosdi bagi tujuan mendapatkan harga yang diberikan ini. In Sya Allah!

Promosi ini hanya bagi 3 jenis sabun di atas sahaja yer!

CARA PEMBELIAN

1- Sila isi borang tempahan online di SINI.
2- Whats App / Telegram 016-958 5423 unt pertanyaan stok [stok memang sentiasa ada]
3- Caj pos RM7.30 - semenanjung dan RM12.00 - Sabah Sarawak Labuan
4- Hari pengeposan biasanya Isnin dan Khamis serta Sabtu
5- Produk lain sila sertakan Kos Pos, kecuali Homoepathy [dengan pembelian RM100 ke atas] shj tidak memerlukan Kos Pos.

PerBankkan:
Maybank : 1646 8700 4480
CIMB : 7603 1998 19

Whats App/ SMS:
1- Nama penuh
2- Alamat Penuh
3- Emel/ No HP diperlukan.

Sila masukkan emel ketika membuat pembayaran online iaitu produkalbayt@gmail.com