AHLAN BIKUM/ SELAMAT DATANG

Produk Ikhtiar Rawatan Berkaitan Masalah Gangguan Makhluk Halus dan Penyakit Fizikal. Hakikatnya kita berikhtiar dan DIA jua menyembuhkan. Pertanyaan/ Tempahan : Ust Rosdi 016-958 5423/ 018-245 3824; email: terapialbayt@gmail.com.

SABUN AL-BAYT; SABUN BELIREH

Ikhtiar Rawatan Masalah Gangguan Makhluk Halus dan Masalah Kulit Sensitif menggunakan Sabun al-Bayt dan Masalah kebotakan Kecil, Rambut Gugur, Bau badan/ Ketiak menggunakan Sabun Belireh. RM15.00 [Semenanjung] RM16.00 [Sabah/ Sarawak/ Labuan] sahaja seunit.

SABUN RESDUNG SIREH MARIGOLD

Sabun Hand Made; ikhtiar Rawatan Resdung, Kewanitaan, Kelemumur; Ketiak Berbau; Badan Berbau; Masalah Ekzema/ Psoarisis, Insya Allah dengan izinNya jua. RM8.00 sahaja seunit.

KAPSUL BUAH TUNJUK LANGIT; KAPSUL BIJI APRIKOT; KAPSUL MINYAK ZAITON

Buah Tunjuk Langit ikhtiar Rawatan Masalah Kencing manis/ Darah Tinggi/ Buasir Berdarah; Biji Aprikot yang mengandungi Vitamin B17 merawat masalah kanser; dan Minyak Zaiton ikhtiar bagi masalah kolestrol, sembelit, period tidak stabil... Insya Allah.

PRODUK SAFFRON, PIL PERAPAT DAN SPRAY RESDUNG

Saffron adalah herba termahal di dunia dan khasiatnya menakjubkan; Pil Perapat adalah adunan herba-herba tradisional seperti Kacip Fatimah, Manjakani dan Akar Serapat; Spray Resdung adalah gabungan herba-herba pilihan dalam ikhtiar rawatan resdung/ sinus. Insya Allah membantu dengan izinNya jua!

MINYAK ZAITON/ OLIVE OIL

Khasiat Minyak Zaitun Extra Virgin antaranya membantu merawat masalah kolestrol, period tidak stabil, anti kanser, rawatan gangguan membabitkan sihir, dll kesan dengan izinNya. 1 botol RM40.00 sahaja/ 1 peket RM10.00 sahaja [tak termasuk kos pos] Pembayaran ke Maybank; 1646 8700 4480

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Bagi pengamal homeopathy kami tidak menggunakan perkataan “ubat” kerana homeopathy bukanlah ubat. Lebih sesuai disebut sebagai “remedi” kerana penyediaan remedi homeopathy adalah dari sumber alam semulajadi. Remedi homeopathy boleh dikatakan hampir tidak mempunyai kesan yang bahaya dan tidak ada dos yang boleh menyebabkan keguguran bagi ibu-ibu mengandung atau memberi kesan merbahaya kepada bayi yang dikandung.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Penawar Homeopathy digunakan untuk menguatkan ‘Tenaga Hayat’ (Vital Force) supaya dapat melawan penyakit. Dalam sistem perubatan Homeopathy, tumpuan diberi kepada pengembalian keseimbangan Vital Force dan mengembalikannya kepada kekuatan yang optimum. Homeopathy menjangkau jauh sehingga kepada alam rohaniah organisme di dalam rawatan sebarang keadaan sakit atau penyakit. Vital force, sebagaimana yg diistilahkan sebagai ‘Bio-Energy’merupakan kuasa hayat yang menjadi intipati kepada organisme hidup.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

HOMEOPATHY bersandarkan pada prinsip persamaan; sesuatu yang memberi penyakit juga boleh mengubati penyakit yang sama – iaitu Hukum Kesembuhan Semulajadi. Ia merupakan terapi holistik yang amat berkesan untuk menghilang dan mengikis penyakit yang ada dipelbagai peringkat, iaitu penyakit fikizal, emosional dan mental.

NATUROPATHY/ HOMOEPATHY

Apa yang Dimaksud dengan Naturopati? Doktor naturopati akan menganjurkan pesakitnya untuk melakukan detoksifikasi untuk menghilangkan racun dari dalam tubuh, sebagai ikhtiar/ usaha pencegahan penyakit. Doktor Naturopati juga memberikan perhatian khusus terhadap gaya hidup pesakitnya agar tidak bertentangan dengan prinsip kesihatan seimbang.

RAWATAN AKUPUNTUR

Kaedah ini boleh dikatakan diguna oleh semua masyarakat kuno yang bertamadun awal seperti orang-orang Bunti Afrika, Arab Tigris, Mesir Kuno, India dan China. Namun penghormatan telah diberikan oleh kebanyakan ahli-ahli perubatan kepada China kerana pengalaman jenis ini banyak diguna atau diamalkan oleh rakyat China sejak 4000 tahun yang lampau sehingga hari ini.

:::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog Rasmi SABUN TERAPI ISLAM AL-BAYT [TIB] :::: Syukran dan Terima Kasih :::: Sila isikan Borang Tempahan Online bagi memudahkan Urusan Pengeposan Produk Anda :::: Dealer/ Stokis masih diperlukan .... semua stok always available ...

BERUSAHA DAN BERIKHTIARLAH

ASSALAMUALAIKUM WBT...

AlhamduliLLAH, sambutan bagi produk TIB di Sabah meningkat dengan baik, TQ buat tuan Jamal selaku Stokis Lahad Datu [Ust Jamal : 014-670 9926] yang kuat mempromosikan Produk TIB. Dengan izinNya jua, sabun terapi mandian ini banyak membantu mereka yang berkenaan.


Sedikit perkongsian kaedah mandian menggunakan Sabun Terapi Mandian ini. Bagi yang ada masalah gangguan dalam badanlah yer ... mandian bilasan terakhir, waktu yang biasa dilakukan ialah, selepas Asar sebelum Maghrib, atau jika bizi sangat, selepas Maghrib pun ok.

Dah mandi biasa, syampoo ker, sabun dengan Sabun al-Bayt, nak akhiri mandi, jadi sediakan 1 baldi air, sental atau buihkan Sabun al-Bayt dalam baldi tadi [buihkanlah], buat mandian dengan menjirus kepala anda dahulu, kemudian angota kanan badan, dan terakhir bahagian anggota kiri badan anda. Usai mandian, jangan dilap yer, biarkan air berkenaan kering di badan tuan/ puan/ cik/ Dato'/ Datin. 

Dengan iznNya jua, Produk TIB memulihkan masalah kulit sensitif seperti gatal-gatal, ekzema, rawatan kulit kusam dan lain-lain. Kita berusaha dan berikhtiar dengan harapan Allah Taala memberikan bantuan kesembuhan. Wallahu a'lam.

Promosi masih berjalan bagi dealer/ stokis dan pembeli biasa. Dealer Utara masih diperlukan insya Allah. 

MENGELUARKAN DARAH KEGUGURAN

ALHAMDULILLAH, segala pujian hanya layak baginya jua, Selawat dan salam buat junjungan besar Rasulullah SAW, nabi yang khatam. 

Adapun sedikit perkongsian testimoni pada kali ini adalah berkaitan penggunaan Sabun al-Bayt bagi membantu seorang wanita yang selesai keguguran, ana namakan Puan ni sebagai Puan Ana. Puan Ana keguguran selepas 3 bulan mengandung, tanpa dia sedari selesai proses keguguran berkenaan, masih ada darah-darah yang keluar secara halus/ perlahan-lahan.

Dah ke klinik mahupun hospital, di scann namun tiada apa-apa ketulan lagi yang ada dalam rahimnya, lantas bertemu dengan seorang ustazah, maybe sahabatnya, dan ustazah berkenaan menyarankan agar dirawat secara kaedah rawatan Islam.

Puan Ana ini salah seorang dealer ana di Terengganu. Dia menelefon dan bertanyakan berkaitan masalahnya, dan selepas diberikan petunjuk dariNya jua, ana sarankan kaedah mandian menggunakan Sabun al-Bayt. Macam mana? Yang berhajat boleh menelefon ana bagaimana nak dibuat hehehehe.

Usai melakukannya, darah memancut keluar seperti baru lepas bersalin semula, dan insya Allah selepas bercuti raya nanti, akan diadakan sesi rawatan bagi Puan Ana nie bi izniLLAH.

PROMOSI KUEH RAYA 2013

ALHAMDULILLAH

Bagi memeriahkan suasana raya anda, TIB memperkenalkan 2 jenis sahaja kueh raya yang memang mendapat sambutan amat menggalakkan. Tahun lepas sahaja mencecah jualannya sebanyak 800 bekas. Tahun ni sekadar yang nak order sahaja.


Dua jenis kueh ni ialah:

Almond Flakes:
Besar : RM 25.00
Kecil : RM13.00

Coklat Cookies:
Besar : RM 20.00
Kecil : RM10.00

Semua kueh ni boleh didapati di rumah saya atau di pejabat ana di Jalan Usahawan 1, Cyberjaya.

Tempahan melalui COD sahaja [pos bimbang pecah bekasnya]:

Ustaz Rosdi  016-958 5423

PROMOSI RAMADHAN

PROMOSI JULAI/ OGOS [sehingga Eidulfitri sahaja]

Dealer:
SABUN NUUR AURA AL-BAYT [SNAB]
  1. Pembelian 20 buku Sabun Nuur Aura : RM20 sebuku + FREE kos pos
  2. Bawah 20 buku : RM20 + kos pos

WANGIAN KASTURI TIB
  1. Kasturi Hitam/ Putih [8m] : pembelian 10 botol [RM11 sebotol] + FREE kos pos
  2. Kasturi Kijang [8ml] : Pembelian 10 botol [RM12 sebotol] + FREE kos pos
  3. Bawah 10 botol [harga sama + kos pos ditanggung oleh Dealer]

PEMBELI BIASA.
  1. Pembelian 3 botol Kasturi Hitam/ Putih/ Kijang - 8ml [RM65] : FREE kos pos + Sabun al-Bayt 1 buku.
  2. Pembelian 10 botol Kasturi Hitam/ Putih/ Kijang - 3ml [RM100] : FREE kos pos + sabun al-Bayt 1 buku.
  3. Pembelian 5 buku sabun al-Bayt/ Ros Bidara/ Belireh [RM75] : FREE Kasturi 3ml + kos pos

Pengeposan/ Pembelian Produk

Assalamualaikum wbt...

Buat semua pengguna/ bakal pengguna, Produk TIB boleh di oder seperti biasa walaupun bizi mencari barokah sempena Ramadhan 1434H ni, Insya Allah, pengeposan macam biasa.

Sila gunakan online order bagi memudahkan pengurusan TIB menyemak nama dan alamat penghantaran buat tuan/ puan/ cik/ Dato'.

Tempahan/ order : sila SMS kan ke 016-958 5423 [Ust Rosdi]

Salam Ramadhan 1434H.
Moga mencapai 3 tahap yang ada dalam bulan Ramadhan ini ....

SAMPUL DUIT RAYA

Bagi yang berminat bolehlah menghubungi Faqir Design : www.faqirdesign.blogspot.com, untuk tempahan, Insya Allah sempat. Contoh sampul duit raya yang TIB tempah ialah :


TESTIMONI PENGGUNAAN SABUN BELIREH AL-BAYT

ASSALAMUALAIKUM WBT 

Testimoni ini saya perolehi dari seseorang yang bekerja di Hospital. Maaf saya tak sebutkan mana-mana hospital yer, bagi menjaga privasi pengguna berkenaan. Kali kedua cik/ puan berkenaan order Sabun Belireh jenama al-Bayt ini. Ana postkan tanpa mengubah sebarang input kecuali berkaitan yang boleh menganggu emosi pengguna.

SMS berbunyi :
Saya pakai Sabun Belireh di seluruh badan, kalau cerita pasal rambut, sebelum ini saya pakai/ guna syampoo organik, tapi kulit kepala masih ada masalah iretasi dan kelemumur serta rambut jadi kering. Sejak pakai Sabun Belireh, rambut mula lebat, tak kering dan kulit kepala tak gatal.

Muka pula selepas sebulan baru ada keserasian dengan Sabun Belireh [tambahan ana: yerlah sebelum nie, pengguna menggunakan pelbagai produk berasaskan bahan kimia, jadi makan masa nak pulihkan kepada pigmen kulit yang asal/ sekata], katanya mula-mula pakai sabun tue memang gatal dan jerawat mula tumbuh, selepas itu kulit muka lebih sekata dan semakin cerah tanpa sebarang mekap.

Badan plak, kulit dah tak kering macam dulu... kalau semasa guna sabun berasakan D....l, kulit saya macam boleh dikikis [sambil pengguna menulis hehehehe], disamping itu, pengguna jugak rajin menyapu minyak zaiton berjenama Min Syam di kepala dan kulitnya... itu semua amalan sunnah. Sangat baik.

Jadi tuan tuan, berikhtiarlah, tiada salah dan silap jika kita berikhtiar! Tahniah dan terima kasih puan saya ucapkan atas perkongsian yang amat bermakna bagi saya dalam membantu mereka yang memerlukan insya Allah, tiada saya harapkan dan doakan melainkan pengguna Produk TIB sihat dan pulih dari masalah yang mereka hadapi.

Seperti kata cik/ puan ini, dia akan istiqamahkan penggunaan kerana dia tak mengharapkan akan pulih dengan kadar cepat, tak kisahlah kalau makan masa sampai setahun... terharu ana mendengarnya. TQ cik/ puan. Maaf yer saya tak bertanya samada beliau cik/ puan kerana saya taknak menyibuk dengan status orang/ pengguna produk saya hihi.

Dapatkan produk jenama al-Bayt daripada tenaga pengedar al-Bayt di seluruh Malaysia, jika tiada baharulah SMS saya yer : 016-958 5423 [Ust Rosdi]

CARA PEMBELIAN

1- Sila isi borang tempahan online di SINI.
2- Whats App / Telegram 016-958 5423 unt pertanyaan stok [stok memang sentiasa ada]
3- Caj pos RM7.30 - semenanjung dan RM12.00 - Sabah Sarawak Labuan
4- Hari pengeposan biasanya Isnin dan Khamis serta Sabtu
5- Produk lain sila sertakan Kos Pos, kecuali Homoepathy [dengan pembelian RM100 ke atas] shj tidak memerlukan Kos Pos.

PerBankkan:
Maybank : 1646 8700 4480
CIMB : 7603 1998 19

Whats App/ SMS:
1- Nama penuh
2- Alamat Penuh
3- Emel/ No HP diperlukan.

Sila masukkan emel ketika membuat pembayaran online iaitu produkalbayt@gmail.com