:::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog Rasmi SABUN TERAPI ISLAM AL-BAYT [TIB] :::: Syukran dan Terima Kasih :::: Sila isikan Borang Tempahan Online bagi memudahkan Urusan Pengeposan Produk Anda :::: Dealer/ Stokis masih diperlukan .... semua stok always available ...

TESTIMONI PENGGUNAAN SABUN BELIREH AL-BAYT

ASSALAMUALAIKUM WBT 

Testimoni ini saya perolehi dari seseorang yang bekerja di Hospital. Maaf saya tak sebutkan mana-mana hospital yer, bagi menjaga privasi pengguna berkenaan. Kali kedua cik/ puan berkenaan order Sabun Belireh jenama al-Bayt ini. Ana postkan tanpa mengubah sebarang input kecuali berkaitan yang boleh menganggu emosi pengguna.

SMS berbunyi :
Saya pakai Sabun Belireh di seluruh badan, kalau cerita pasal rambut, sebelum ini saya pakai/ guna syampoo organik, tapi kulit kepala masih ada masalah iretasi dan kelemumur serta rambut jadi kering. Sejak pakai Sabun Belireh, rambut mula lebat, tak kering dan kulit kepala tak gatal.

Muka pula selepas sebulan baru ada keserasian dengan Sabun Belireh [tambahan ana: yerlah sebelum nie, pengguna menggunakan pelbagai produk berasaskan bahan kimia, jadi makan masa nak pulihkan kepada pigmen kulit yang asal/ sekata], katanya mula-mula pakai sabun tue memang gatal dan jerawat mula tumbuh, selepas itu kulit muka lebih sekata dan semakin cerah tanpa sebarang mekap.

Badan plak, kulit dah tak kering macam dulu... kalau semasa guna sabun berasakan D....l, kulit saya macam boleh dikikis [sambil pengguna menulis hehehehe], disamping itu, pengguna jugak rajin menyapu minyak zaiton berjenama Min Syam di kepala dan kulitnya... itu semua amalan sunnah. Sangat baik.

Jadi tuan tuan, berikhtiarlah, tiada salah dan silap jika kita berikhtiar! Tahniah dan terima kasih puan saya ucapkan atas perkongsian yang amat bermakna bagi saya dalam membantu mereka yang memerlukan insya Allah, tiada saya harapkan dan doakan melainkan pengguna Produk TIB sihat dan pulih dari masalah yang mereka hadapi.

Seperti kata cik/ puan ini, dia akan istiqamahkan penggunaan kerana dia tak mengharapkan akan pulih dengan kadar cepat, tak kisahlah kalau makan masa sampai setahun... terharu ana mendengarnya. TQ cik/ puan. Maaf yer saya tak bertanya samada beliau cik/ puan kerana saya taknak menyibuk dengan status orang/ pengguna produk saya hihi.

Dapatkan produk jenama al-Bayt daripada tenaga pengedar al-Bayt di seluruh Malaysia, jika tiada baharulah SMS saya yer : 016-958 5423 [Ust Rosdi]

0 pengunjung budiman:

Catat Ulasan

CARA PEMBELIAN

1- Sila isi borang tempahan online di SINI.
2- Whats App / Telegram 016-958 5423 unt pertanyaan stok [stok memang sentiasa ada]
3- Caj pos RM7.30 - semenanjung dan RM12.00 - Sabah Sarawak Labuan
4- Hari pengeposan biasanya Isnin dan Khamis serta Sabtu
5- Produk lain sila sertakan Kos Pos, kecuali Homoepathy [dengan pembelian RM100 ke atas] shj tidak memerlukan Kos Pos.

PerBankkan:
Maybank : 1646 8700 4480
CIMB : 7603 1998 19

Whats App/ SMS:
1- Nama penuh
2- Alamat Penuh
3- Emel/ No HP diperlukan.

Sila masukkan emel ketika membuat pembayaran online iaitu produkalbayt@gmail.com